Практичні навички роботи зі структурою проекту та семантичним ядром.
Практичні навички роботи з текстовими, посилальними і комерційними факторами ранжування.
Практичні навички веб-аналітики (A / B тестування, Call-tracking, Google Tag Manager, e-commerce).
Робота з показниками ефективності (CPC, CPO, CPA, ROI (ROMI)). Уміння розрахувати і пояснити кожну метрику.
Практичні навички внутрішньої оптимізації.
Знання інструментів веб-аналітики Google і Яндекс (Яндекс.Метрика, Google Analytics, інструменти для веб-майстрів, GTM і ін. Продуктів пошукових систем);
Практичні навички роботи з HTML-кодом на рівні самостійного впровадження мікроразметок, систем аналітики, плагінів.
Практичні навички роботи з CSS.
Уміння працювати з популярними CMS на високому рівні.
Побудова і реалізація стратегії проекту на кілька місяців.
Практичні навички роботи з MS Excel, Google Sheets і великим обсягом даних.
Уміння працювати з скриптами, макросами та формулами в різних сервісах.
Уміння будувати кастомниє звіти в Google Data Studio в залежності від завдання.
Наявність сертифікатів Яндекс.Метрика і Google Analytics.
Досвід роботи - від 1 року.
Наявність 4+ успішних кейсів.
Базові знання маркетингу, інших каналів залучення трафіку.
Обов'язки:
Складання плану робіт за проектом на календарний місяць, а також стратегії просування веб-ресурсу на період роботи.
Проведення комплексного аудиту за проектом.
Участь в передпродажного аудиті проекту.
Підбір та аналіз ключових слів і фраз веб-ресурсу.
Аналіз довідкових, комерційних і текстових факторів ранжирування сайту.
Уміння відповідати клієнту професійною мовою.
Якісний підбір зовнішніх донорів для розміщення посилальної маси (не тільки біржі).
Пошук технічних помилок оптимізації веб-ресурсу і їх усунення.
Складання технічних завдань програмісту, копірайтер, маркетологу.
Побудова звітів в сервісах Яндекс.Метрика і Google Analytics в залежності від завдання.
Налаштування відстеження цілей і роботи в сервісах: Яндекс.Метрика, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize).
Робота з веб-аналітикою: аналіз трафіку і виявлення драйверів зростання за проектом.
Автоматизація власних процесів в роботі.
Взаємодія і комунікація з аккаунт-менеджером, клієнтом і менеджером з продажу в рамках проекту.
Особисті якості:
Самоорганізація і саморозвиток.
Чесність, відкритість, щирість.
Комунікація і позитивне мислення.
Бажання розвиватися і розвивати.
Соціальна відповідальність.
Умови роботи
Графік роботи: з 9: 00-10: 00 до 18: 00-19: 00.
Допомога в професійній адаптації і навчання наставника на етапі стажування.
Участь в профільних конференціях.
Корпоративні заходи та розваги всередині компанії.