PPC-просування

Кейс з налаштування контекстної реклами для медичного сайту

Як за допомогою оптимізації рекламних кампаній і грамотного налаштування медійної мережі можна знизити ціну за клік і підвищити кількість заявок.
Проект: Медична клініка

Тривалість роботи кампанії: 6 міс.

Бюджет на місяць 1000 $

Цілі проекту: Збільшення кількості заявок в клініку
Кейс про те, як за допомогою оптимізації рекламних кампаній і грамотного налаштування медійної мережі можна знизити ціну за клік і підвищити кількість заявок.
Нам вдалося збільшити кількість конверсій на місяць майже в 2 рази.
Проблеми проекту на старті робіт
1
Неправильний поділ ключових слів за категоріями.

2
Всі рекламні кампанії змішані.

3
Відсутність розбиття ключових слів по пріоритетності.

4
Одна єдина ставка на всі ключові слова.

Завдання
1
Оптимізувати аккаунт в Google Ads.
2
Налаштувати медійну мережу і ремаркетинг.
3
Оптимізувати рекламні кампанії.
Рішення

    1. Розширення і структуризація семантичного ядра за категоріями і напрямками

    З цією метою ми виділили 3 типи запитів:
    • цільові;
    • тематичні;
    • інформаційні.
    На кожну категорію за пріоритетністю виставлений свій бюджет і своя ставка.
    Так як на сайті, крім переліку послуг, представлені статті, відео та корисна інформація для клієнтів, ми використовували в контекстній рекламі та інформаційні запити. Рекламний бюджет на них не перевищував 5% від загального. Це дозволило не тільки розширити охоплення аудиторії, а й підвищити впізнаваність бренду.

    Структуризація рекламних кампаній дала можливість ефективно оцінювати роботу ключових слів. Таким чином вийшло знизити ціну за клік по цільових запитах, що, в свою чергу, скоротило вартість заявки (CPO).

    2. Налаштування медійної мережі

    Для начала мы сделали чистку неэффективных площадок. Для этого добавили их в «Исключения мест размещения в кампании» общей библиотеки Google AdWords. Таких сайтов было более 2 000. В результате мы получили более целевой трафик.
    Исключение неэффективных площадок
    Також ми використовували розширення в наших рекламних кампаніях (додаткові посилання, уточнення, які відображаються посилання, структуровані описи і т.д).

    3. Оптимізація рекламних кампаній

    Так як тематика специфічна, ми проводили багато робіт з оптимізації рекламних кампаній, серед яких:

    • удосконалення оголошень;
    • підвищення CTR;
    • регулярне додавання неефективних майданчиків КМС в чорний список;
    • постійне тестування різних коригувань ставок.
    Динамика увеличения количества заявок
    Для проведення такої глибокої оптимізації та отримання позитивних результатів необхідно час. Через місяць після початку робіт було видно перша позитивна динаміка. Як видно на графіку, кількість заявок і максимальну кількість заявок в день збільшилася.
    Результат роботи
    Висновок
    Незважаючи на специфіку ніші і високу конкурентність, грамотна оптимізація, що включає розширення СЯ, додавання розширень, роботу з майданчиками, ключовими і мінус-словами, дозволила не тільки підвищити цільові переходи і конверсії, але і збільшити впізнаваність бренду.

    Бажаєте отримати такий же результат?

    Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування