Ви навчитеся оформляти, вести і просувати сторінки в соціальних мережах для свого бізнесу або влаштуєтеся працювати в компанію SMM-фахівцем.
Для кого підходять курси
Для тих, хто шукає нову професію
Для інтернет-маркетологів
Для власників бізнесу
Програма курсу
Заняття 1. Що таке інтернет-маркетинг. Основи SMM-напрямку.
Знайомство з аудиторією
Знайомство з каналами залучення трафіку
Основні поняття і терміни в інтернет-маркетингу
Основні напрямки SMM
Зони відповідальності в роботі над проектом
Таймлайн проекту
Заняття 2. Види і типи інструментів. Визначення основних завдань просування і показників ефективності.
Види показників ефективності
Визначення ключових показників перед запуском просування
Майданчики для просування
Огляд інструментів для просування
Практика на занятті
Заняття 3. Структура Instagram і Facebook. Можливості та особливості оформлення.
Функціонал сторінок
Інструменти
Чекліст з оформлення сторінок
Як правильно налаштувати навігацію по сторінці
Інструменти для створення дизайну
Налаштування інструментів комунікації
Заняття 4. Розбір Бізнес Менеджера і рекламного кабінету Facebook Ads.
Структура Бізнес Менеджера
Можливості та інструменти всередині екосистеми Facebook
Чекліст з навігацією: що і де шукати
Інструкція з налаштування та установки Facebook Pixel
Як правильно надіслати запит та одержати всі доступи від клієнта
Заняття 5. Складання стратегії просування, яка включає рекламну та контент-стратегію.
Структура стратегії
Аналіз конкурентів
Аудит існуючих сторінок
Створення рекламної стратегії
Створення контент стратегії
Розбір можливих точок зростання показників проекту і медіапланування
Заняття 6. Написання текстового супроводу.
Правила складання тексту до рекламному оголошенню
Що таке СТА і як зробити його ефективним
Правила складання тем і написання текстів за контент-планом
Копірайтинг, який продає, – секрети та лайфхаки.
Додаткові активності, де стане в нагоді копірайтинг і як його задіяти
Заняття 7. Налаштування рекламних кампаній. Підготовчі завдання перед запуском.
Можливості рекламного кабінету.
Розбір цілей рекламних кампаній.
Розподіл бюджету.
Налаштування цільових аудиторій.
Підбір плейсментів.
Визначення стратегії ставок.
Заняття 8. Налаштування кампаній на різні цілі
Налаштування від А до Я рекламних кампаній з метою:
трафіку в профіль;
збільшення підписників;
лідогенераціі;
повідомлень.
Заняття 9. Налаштування кампаній на різні цілі.
Налаштування від А до Я рекламних кампаній з метою:
трафіку на сайт;
конверсій на сайті;
продажів з каталогу.
Заняття 10. Розбір основних інструментів, технік і способів відстеження результатів.
Проведення розіграшів
Співпраця з лідерами думок
Розміщення рекламних посівів
Як створити групу чат ботів
Модерація сторінок
Заняття 11. Інструменти та сервіси з аналізу результатів, способи оптимізації та варіанти звітності.
Інструменти з відстеження статистики
Чекліст дій з оптимізації результатів
Розробка інтерактивних звітів для клієнта
Визначення подальшої стратегії просування після отримання результатів
Заняття 12. Атестація.
Тестування
Захист дипломної роботи
Формат та ціна курсів
5000 грн.
вартість курсу
6
тижнів навчання
12
занять
24
години
Коли будуть проходити заняття
-1-
Понеділок
з 19:00 до 21:00 (120 хвилин)
-2-
Середа
з 19:00 до 21:00 (120 хвилин)
Переваги навчання
Комунікація
Робота з викладачем в чаті 24/7.
Працевлаштування
Кращі випускники отримують можливість працевлаштування в компанії.
Практика
Робота з реальними проектами.
Користь
30% теорії, 70% практики.
Експертність
Викладачі з досвідом роботи від 3-х років.
Локація
Зручне розташування і графік занять.
Викладачі
Анна Кіш
SMM TeamLead - Webline Promotion
Більше 4 років досвіду в Social Media Marketing Спікер конференцій (Тургенєв Digital, Ukrainian Digital Conference) Автор вебінарів (WebPromoExperts, Хорошоп) Розробила стратегії просування в соціальних мережах для популярних брендів "Хуторок", "Zeffir", "Book24», "SITELLE", "MC.Today".
Відгуки студентів
Коли пішла на курс, думала що SMM це просто робити пости і сторіз в Інстаграм, а так ми навчилися визначати цільову аудиторію, налаштовувати піксель, таргетовану рекламу і багато інших корисних речей, дякую викладачам за отримані знання.
Каріна Яновська
Все дуже чітко і зрозуміло розповідають, порадувало велика кількість практичних занять, дізнався дуже багато корисних інструментів, тепер їх використовую на своїх проектах.
Дмитро Кравченко
Выпускники курсу
Відповіді на типові запитання
Де будуть проходити заняття?
Навчання буде проходити в інноваційному парку UNIT.Kharkiv за адресою: вул. Академіка Павлова 271.
Скільки часу будуть доступні матеріали по курсу?
Матеріали по курсу (презентації, лекції, таблиці, документи) будуть доступні після закінчення курсу.
Потрібен свій сайт для проходження курсу?
Необов'язково, ми готові надати вам проект на період навчання.
Що потрібно для запису на курс?
Бути впевненим користувачем ПК, вміти працювати з інструментами Google: chrome, gmail, sheets, docs і т.д. і власний ноутбук.
Що якщо курс буде важким і я нічого не зрозумію?
Так, буде складно. Але наші курси розраховані на новачків, будь-який студент з нуля може освоїти курс, але при цьому потрібно буде виконувати домашні завдання і брати активну участь в навчанні.
Що мені дасть цей курс?
Після проходження курсу ви зможете працевлаштуватися в рекламне агентство, або ж научітеcь ефективно управляти інструментами інтернет-маркетингу на власних проектах.