SERM-управління репутацією

Кейс по формуванню репутації для мережі медичних клінік

Створення позитивного образу компанії в мережі за 6 місяців роботи над проектом.
Тематика проекту: медичні послуги

Регіон проекту: Москва

Термін проведення робіт: 6 місяців

Бюджет проекту: 600$ в місяць
Наше завдання полягало в тому, щоб виявити основні причини невдоволення роботою клінік і створити позитивний образ бренду в мережі.
Проблеми проекту
1
Відсутність аналізу репутації в інтернеті.
2
Наявність негативних відгуків.
3
Відсутність зворотного зв'язку з клієнтами.
Завдання проекту
1
Провести аналіз репутації бренду.
2
Визначити стратегію роботи з негативними відгуками.
3
Підготувати майданчики для постійного моніторингу.
4
Створення позитивного іміджу компанії в пошукових системах.
Рішення завдань
1 етап: аналіз репутації бренду
Ми провели поверхневий аналіз відгуків на основі якого зробили висновок, що користувачі шукають інформацію використовуючи не тільки бренд, але і контактну інформацію та дані лікарів клініки.

Ми зібрали все репутаційні запити на основі яких проаналізували тональність існуючих відгуків в області 15 перших результатів пошукової видачі, а також окремо виділили деякі сервіси (ті сервіси, які могли вплинути на прийняття рішень користувачами не з пошукової видачі).

(Діаграма - "Позитивні відгуки - 23%, Нейтральні відгуки - 48%, Негативні відгуки - 29%").
2 етап: робота з негативними відгуками
Ми зібрали всі негативні відгуки і спільно з фахівцями клініки підготували відповіді на всі негативні відгуки. Далі ми опублікували відповіді від імені клініки, а там де була можливість - зв'язалися з незадоволеними клієнтами.
За всіма негативних відгуків ми зібрали статистику і провели категоризацію, яку надали клієнту. Дані виглядали таким чином:


  • Робота адміністратора - 30%
  • Місце розташування - 24%
  • Вартість послуг - 21%
  • Якість послуг - 14%
  • Умови надання послуг - 11%
3 етап: SERM і майданчики для постійного моніторингу
  • Ми провели аналіз і виявили 10 сайтів, які стабільно перебувають у числі перших результатів пошуку з усіх актуальних запитам;
  • За допомогою розміщення відповідей та інформації про клініку ми оптимізували дані сторінки під додаткові запити, які нас цікавили;
  • На сайті клініки ми запропонували створити сторінку з переліком актуальних сайтів з відгуками і мотиваційною програмою для клієнтів, яка спрямована на отримання природних позитивних відгуків;
  • Далі ми розробили інструкцію для менеджерів зі скриптами відповіді на негативні відгуки і можливі шляхи їх обробки (від простої реакції до видалення через адміністрацію сайтів).
Важливо! Ми рекомендуємо всім своїм клієнтам додавати відповідальним співробітникам взаємодія в інтернеті в перелік посадових інструкцій. Таким чином вдається швидко почати працювати з негативом за допомогою регламентів всередині компанії.
4 етап: створення позитивного іміджу
  • Ми підготували ряд матеріалів (інтерв'ю) з лікарями, які згодом просунули на першу сторінку пошукових систем по необхідним запитам;
  • Компанія підготувала відеоконтент, який так само просувався по ряду репутаційних запитів пов'язаних з лікарями і клінікою;
  • За допомогою SERM по всьому брендовим запитам ми просунули на перші місця сайт, соціальні сторінки і представництва компанії;
  • Ми витіснили за межі першої сторінки всі сайти, на яких практично не модерується розміщується користувачами інформація.
Висновок
  • Після 4 місяців робіт ми отримали об'єктивну видачу по всьому брендовим запитам в пошукових системах Яндекс і Google;
  • За всім запитам пов'язаним з лікарями клініки ми отримали мінімум 3 матеріалу на першій сторінці, які створюють експертний образ;
  • Розміщення в середньому 12 позитивних відгуків на місяць нам вдалося отримати шляхом мотивації клієнтів клініки через сайт.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування

Оставьте заявку прямо сейчас