SMM-просування

Кейс: просування фастфуд-мережі в соціальних мережах

Як за допомогою таргетованої реклами знизити вартість залученого покупця та відстежити ефективність каналу соціальних мереж
Тематика проекту: мережевий фастфуд

Майданчики для просування: Facebook, стрічка Instagram, Instagram Stories

Тривалість робіт: 10 днів

Бюджет: 82$
Проблеми на старті
1
Висока вартість залученого гостя.
2
Відсутність каналу залучення гостей із соціальних мереж.
3
Відсутність відстеження гостей із соціальних мереж.
Головна мета даного проекту – зниження вартості залученого відвідувача закладу у порівнянні з розповсюдженням листівок біля закладу (гість за листівками коштує близько 1,15$).
Завдання
1
Формування стратегії таргетованих рекламних кампаній та варіантів відстеження конверсій.
2
Проведення контент-фотозйомки та малювання банерів для таргетованих рекламних кампаній.
3
Створення та запуск таргетованої рекламної кампанії в Facebook для підвищення показника охоплення.

4
Створення та запуск таргетованої рекламної кампанії у стрічку Instagram для підвищення показника охоплення.

5
Створення та запуск таргетованої рекламної кампанії в Instagram Stories для підвищення показника охоплення.

6
Формування звітності та аналітики рекламної кампанії.
Рішення

1. Підготовка стратегій

Перед нами стояло завдання – знизити вартість гостя у порівнянні з офлайн-рекламою, при цьому реклама повинна показуватися не у всьому місті, а лише біля локальних точок фастфуду, створюючи цим ефект ситуативного рішення: пройшов повз → побачив рекламу → зайшов та придбав. Для цього нами було розроблено стратегію унікального промокоду для позиції з меню, котра знижувала вартість страви на 40%, роблячи її привабливою для цільової аудиторії. План робіт на поточному етапі:

  • підбір цілі рекламної кампанії та КРІ для відстеження результативності каналів;
  • створення ТЗ для дизайнера та фотографа;
  • підбір точок закладу для проведення рекламних кампаній.

2. Створення контенту та малювання банерів

Під час створення контенту для таргетованих рекламних кампаній перед нами було також встановлено умови, котрих потрібно було дотримуватися для відповідності фірмовому стилю закладу. На даному етапі план робіт складався з:

  • контент-фотозйомки страви;
  • малювання банерів під формат соціальної мережі з накладенням необхідного тексту.

3. Створення контенту та малювання банерів

Основним етапом роботи стало створення та запуск рекламних кампаній: необхідно було налаштувати таргетовану рекламу біля 3 віддалених точок для розуміння ефекту геолокації.

Одночасно було запущено паралельні рекламні кампанії для підвищення показника охоплення.

Детальний таргетинг налаштовувався за категоріями інтересів та зацікавленості в цій страві мешканців міста. Таким чином кожен, хто побачив оголошення біля точки, ставав потенційним лідом закладу.

Даний етап включав:

  • створення та запуск таргетованої рекламної кампанії в Facebook для підвищення показника охоплення;
  • створення та запуск таргетованої рекламної кампанії у стрічку Instagram для підвищення показника охоплення;
  • створення та запуск таргетованої рекламної кампанії в Instagram Stories для підвищення показника охоплення;
  • MVT-тестування 6 рекламних оголошень та підбір одного оптимального за вартістю та результативністю.
Результат роботи
  • Кількість використаних промокодів для отримання знижки – 145.
  • Загальне охоплення користувачів – 30 343.
  • Вартість залученого гостя за допомогою рекламної кампанії – 0,56$.
  • ROI – 171,2%.
  • Конверсійність охоплення – 0,477%.
Кількісні результати таргетованої рекламної кампанії в Facebook для підвищення показника охоплення:
Кількісні результати таргетованої рекламної кампанії у стрічку Instagram для підвищення показника охоплення:
Кількісні результати таргетованої рекламної кампанії в Instagram Stories для підвищення показника охоплення:
Висновок
У підсумку можна сказати, що найкращі показники рекламної кампанії спостерігалися в плейсменті Facebook. Окрім цього, залучення гостя з соціальних мереж дешевше, ніж офлайн-реклама та роздача листівок поблизу точки продажу.
Також хотілося б наголосити на різниці аудиторії та ефективності роботи за геоточками: здебільшого салат купляли в центральних точках, проте продажі були й у віддалених куточках, де не було фактичної реклами. Тому можна зробити висновок, що людина бачить рекламу та здійснює конверсію там, де це зручно. Нижче додаємо статистику аудиторії за геолокацією та категоріями інтересів:

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування