SEO-просування

Кейс: просування інтернет-магазину велосипедів та велозапчастин

Зниження вартості відвідувача до 0,32 $
Тематика проекту: інтернет-магазин велосипедів та товарів для велосипедів

Регіон просування: Україна

Бюджет на старті: 7000 гривень

Бюджет зараз: 5000 гривень
Проблеми на старті
1
Вузький асортимент товарів.
Домен зареєстровано 2015 року, проте клієнт не дуже займався сайтом. Товарів на ньому було замало, до того ж сайт був на платформі prom.ua, що помітно обмежувало функціонал. Далі за рекомендаціями клієнт переніс сайт на ImageCMS та почав додавати товари.
2
Відсутність технічної оптимізації.
  • Були наявні технічні помилки: дублі сторінок, «сміттєві» сторінки в індексі пошукових систем, відсутній файл robots.txt, незаповнені Description на всіх сторінках сайту.
  • Посилальний профіль на нульовому рівні.
  • Відсутність текстів та оптимізованих метаданих.
Основне завдання – збільшити видимість сайту та конверсію протягом короткого періоду.
Швидке збільшення видимості.

Зростання видимості та кількості фраз в органічному пошуку.
Рішення
1
Проведення технічної оптимізації.
  • налаштування систем аналітики;
  • підключення панелі веб-майстрів;
  • налаштування цілей;
  • налаштування файлів robots.txt та sitemap.xml;
  • видалення дублів сторінок.
2
Збір семантичного ядра та розробка структури сайту:
  • оптимізація метаданих та заголовків Н1;
  • складання технічних завдань на написання текстів на категорії, розміщення текстів.
3
Нарощування посилального профілю:
  • розміщення вічних посилань;
  • крауд-маркетинг;
  • просування статтями.

1. Збільшення донорів, що посилаються

2. Збільшення пошукового трафіка

3. Збільшення конверсії

Висновок
Якщо сайт має нульові показники на старті, а також відсутня оптимізація, то навіть у конкурентній ніші можна досягти позитивної динаміки протягом короткого часу.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування