SMM-просування

Кейс: просування кондитерської фабрики в соціальних мережах

Підвищення впізнаваності бренду за допомогою просування в соціальних мережах
Майданчики для просування: Facebook, Instagram

Тривалість робіт: 8 місяців

Рекламний бюджет: 5000 грн. на місяць
Проблеми на старті
1
Нерегулярний вихід публікацій.
2
Накрутка підписників попередніми підрядниками.
3
Відсутність фірмового стилю в соціальних мережах.
4
Відсутність технік залучення в публікаціях.
Головна мета даного проекту – підвищення рівня впізнаваності бренду, зростання кількості підписників, збільшення залученості.
Завдання
1
Аналіз конкурентів.
2
Формування контент-стратегії.
3
Створення фірмового дизайну оформлення соціальних мереж.
4
Проведення фотозйомки продукції.
5
Розробка контент-плану та розміщення матеріалів.
6
Визначення та налаштування цільових аудиторій.
7
Створення та запуск таргетованої рекламної кампанії для підвищення залученості.
8
Запуск масфоловінгу.
9
Створення та проведення промоакцій (розіграшів).
10
Організація співробітництва з лідерами думок.
11
Модерація рекламних кампаній.
12
Модерація коментарів під публікаціями, відповіді на звернення підписників.
13
Формування звітності та аналітики.
Рішення

1. Підготовка до запуску просування

  • Формування контент-стратегії: аналіз конкурентів, аудит сторінки, створення сітки рубрик для публікацій, фірмового стилю.
  • Розробка рекламної стратегії: визначення цілей кампанії, створення графіка запуску РК, визначення та налаштування цільової аудиторії, налаштування показу реклами за певними геомітками, вибір плейсментів для демонстрації, створення бюджетного плану.
  • Оформлення соціальних мереж: обкладинка та стиль публікацій Facebook, Instagram.

2. Наповнення сторінок професійним контентом

  • Створення тем для публікацій.
  • Проведення фотозйомки продукції.
  • Написання унікальних текстів до постів з використанням технік залучення.
  • Створення зображень та анімацій до публікацій.
  • Розміщення інтерактивних Stories.
  • Своєчасне розміщення та модерація постів.

3. Просування сторінки

  • Створення та запуск рекламних кампаній для підвищення залученості.
  • Розробка та проведення промоакцій (розіграшів).
  • Підключення масфоловінгу до акаунта в Instagram.
  • Співробітництво з лідерами думок.

Результат роботи

Instagram
Facebook
Висновок
Щоб підвищити рівень впізнаваності продукту на ринку, крім offline-реклами, варто скористатися просуванням у соціальних мережах. За допомогою сторінки можна легко донести позиціонування бренду, якнайкраще презентувати товар, отримати високе охоплення цільової аудиторії. За допомогою технік залучення ми спонукали користувачів до спілкування. Таким чином, у підсумку отримуємо не лише високу впізнаваність товару, але й лояльність покупців, збільшену зацікавленість та бажання купувати частіше.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування