SMM-просування

Кейс: просування FMCG-товарів у соціальних мережах

Швидке збільшення кількості підписників та відсотка залученості за допомогою різноманітних технік у соціальних мережах
Майданчики для просування: Facebook, Instagram

Тривалість робіт: 10 місяців

Рекламний бюджет: 5000 грн. на місяць
Проблеми на старті
1
Відсутність сторінок у соціальних мережах.
2
Відсутність фірмового оформлення сторінки та публікацій.
Головна мета даного проекту – підвищення рівня впізнаваності бренду, зростання кількості підписників, збільшення залученості.
Завдання
1
Аналіз конкурентів.
2
Формування контент-стратегії.
3
Створення фірмового дизайну оформлення соціальних мереж.
4
Створення та публікація контент-плану.
5
Визначення та налаштування цільових аудиторій.
6
Визначення та запуск таргетованої рекламної кампанії з метою збільшення залученості.
7
Запуск масфоловінгу.
8
Створення та проведення промоакцій (розіграшів).
9
Модерація рекламних кампаній.
10
Формування звітності та аналітики.
Рішення

1. Підготовка до запуску просування

  • Розробка контент-стратегії: аналіз конкурентів, аудит сторінки, створення сітки рубрик для публікацій та фірмового стилю.
  • Формування рекламної стратегії: визначення цілей РК, створення графіка запуску, визначення та налаштування цільової аудиторії, налаштування демонстрації реклами за певними геомітками, вибір плейсментів для показу, розробка бюджетного плану.
  • Оформлення соціальних мереж: обкладинка та стиль публікацій Facebook, Instagram.

2. Наповнення сторінок професійним контентом

  • Створення тем для публікацій.
  • Написання унікальних текстів для постів з використанням технік залучення.
  • Створення зображень та анімацій для публікацій.
  • Своєчасне розміщення та модерація постів.

3. Просування сторінки

  • Створення та запуск рекламних кампаній з метою підвищення залученості.
  • Розробка та проведення промоакцій (розіграшів).
  • Підключення масфоловінгу до акаунта в Instagram.

4. Створення та запуск таргетованих рекламних кампаній

На останньому етапі ми:
  • створили та запустили РК для залучення трафіка на сайт, лідогенерації;
  • провели MVT-тестування оголошень у кожній рекламній кампанії для відбору оптимального за критерієм ціна/ефективність.

Результат роботи

Instagram
Facebook
Висновок
Кожен продукт має певний меседж, котрий він несе. Максимально швидко та якісно його можна донести через сторінки в соціальних мережах. Проте з причини банерної сліпоти користувачі можуть не помітити ваші публікації. Потрібно розробити грамотну контент-стратегію, щоб привернути увагу до свого бренду. Використання технік залучення, інтерактивної графіки, промоакцій з цікавими призами, ведення одразу кількох майданчиків, спілкування з підписниками та рекламне просування – запорука високого відсотка залученості та напливу цільової аудиторії.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування