SMM-просування

Кейс з просування в соціальних мережах оптової компанії з виробництва меблів

Залучення оптових покупців за допомогою інструментів соціального маркетингу при мінімальному бюджеті
Майданчики для просування: Facebook, Instagram

Тривалість роботи: 2 місяці


Рекламний бюджет: 3000 грн. в місяць


Цілі: залучення трафіку на сайт, лідогенерація.
Проблеми на початку
1
Нерегулярний випуск публікацій.

2
Відсутність фірмового стилю в соціальних мережах.

3
Відсутність заявок на оптові замовлення з соціальних мереж.

Основне завдання - збільшити кількість трафіку на сайт і залучити оптових покупців.
Завдання
1
Аналіз конкурентів.

2
Формування стратегії просування, рекламної та контент-стратегії.
3
Створення фірмового дизайну оформлення соціальних мереж.
4
Розробка контент-плану і публікація матеріалів.
5
Створення рекламних банерів.
6
Перевірка коректності роботи Facebook Pixel.

7
Визначення та налаштування цільових аудиторій.

8
Створення і запуск таргетированной рекламної кампанії для залучення трафіку на сайт і лідогенераціі.

9
Запуск массфолловінга, автоматичної розсилки в Direct.

10
Ведення та модерація рекламних кампаній.

11
Формування звітності, аналітики.
Рішення

1. Підготовка до запуску

  • Створення стратегії просування і контент-стратегії: аналіз конкурентів, аудит сторінки, створення рубрикатора публікацій, створення нового стилю оформлення сторінок.
  • Формування рекламної стратегії: визначення цілей кампаній, розробка сітки офферов, складання графіка запуску РК, визначення та налаштування цільової аудиторії, настройка показу реклами по конкретним геоточкам, вибір плейсмент для демонстрації, розподіл бюджету.
  • Налаштування інструментів аналітики: підключення Google Analytics, настройка цілей, установка Facebook Pixel.
  • Оформлення соціальних мереж: опрацювання обкладинки і стилю публікацій в Facebook, Instagram, створення і заповнення Instagram Highlights.
  • Підключення массфолловінг і автоматичної розсилки в Direct до аккаунту Instagram

2. Наповнення сторінок професійним контентом

  • Складання тим для публікацій.
  • Проведення інтерв'ю з співробітниками компанії клієнта.
  • Написання унікального тексту до публікацій.
  • Створення зображень і анімації до постів.
  • Своєчасне розміщення та модерація публікацій.

3. Створення і запуск націлених рекламних кампаній

  • Розробка статичних, анімаційних і відео банерів.
  • Оптимізація їх під розміри кожного плейсменту.
  • Написання продають оголошень.
  • Складання тексту для захоплення контактів в формі лідогенераціі.
  • Створення і запуск рекламної кампанії з метою залучення трафіку на сайт і лідогенераціі.
  • Проведення MVT-тестування оголошень в кожної рекламної кампанії для відбору оптимального за співвідношенням ціна / ефективність.
Результат роботи
Висновок
При складанні правильної стратегії просування в соціальних мережах можна знаходити замовників не тільки на роздрібні, а й на оптові продажі. При порівняно невеликому бюджеті слід підбирати мінімальні основні цілі і не розпорошуватися, щоб направити весь потік в цю область і отримати потрібний результат.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування