SEO-просування

Кейс: просування сайту
аксесуарів для квадроциклів і снігоходів

Збільшення органічного трафіку на 177% і зниження вартості замовлення на 83%
Тематика проекту: аксесуари для квадроциклів і снігоходів

Регіон просування: США (Техас)

Період: 6 місяців

Бюджет: 450 €
Проблеми на старті
1
Вузька спеціалізація сайту
Більшість конкурентів з органічного пошуку мало набагато більший асортимент товарів. Наш клієнт займається тільки аксесуарами для квадроциклів певної марки, тоді як конкуренти продають самі квадроцикли і мають значно більше асортименту.
2
Технічні помилки
Сайт технічно виглядав досить непогано, однак помилки все ж були присутні.
3
Вузька структура сайту
Аксесуарів для квадроциклів існує безліч, але на сайті представлена ​​лише мала їх частина.
4
Низькоякісний посилальний профіль
У посилальному профілі були присутні адалт посилання. Решта беклінків була досить низької якості.
5
Слабкі комерційні фактори
Картки товарів були недопрацьовані по частині комерційних факторів. На тлі конкурентів виглядали слабо і непереконливо.
6
Граматичні і лексичні помилки
З огляду на незначних, на перший погляд, помилок і помилок деякі відвідувачі сумнівалися в достовірності наданої інформації на сайті. Деякі користувачі залишали сайт навіть після оформлення замовлення, аргументуючи тим, що передумали і помилилися. Хоча насправді помітили помилки.
7
Непрезентабельні картки товарів
За HTML-верстки картки товарів були інтуїтивно складно складені.
Основне завдання - збільшення видимості сайту в ТОП і замовлень з органічного пошуку.
Бізнес клієнта розташований в РФ, але після появи сайту виникло бажання завоювати закордонний ринок, тому що деякі замовлення вже проводилися через сайт. Основною складністю була відсутність фізичного представництва в США, оскільки починати не з локального SEO могло бути проблемою.
Рішення
1. Робота зі структурою сайту

Проведена робота по збору семантичного ядра на основні категорії сайту. Пізніше була розширена структура сайту в міру додавання нового асортименту.
2. Технічна оптимізація

Проведена робота по збору семантичного ядра на основні категорії сайту. Пізніше була розширена структура сайту в міру додавання нового асортименту.

Для усунення ряду технічних проблем проведені наступні технічні роботи:

  • коригування файлу robots.txt;

При перевірці сайту на адаптивність для мобільних пристроїв було виявлено, що частина файлів js, css і png були закриті від індексації пошуковими системами в файлі robots.txt. Для усунення проблеми виконана робота з коригування файлу.

  • оптимізація сторінок пагінацію;

  • пошук і виправлення неактуальних і застарілих сторінок сайту.
Після розробки сайту в коді залишилися неактуальні url-адреси (/index.html /home-shop.htm). Редирект налаштований, однак наявність великої кількості сторінок з 301 кодом відповіді в структурі позитивно не впливає на сайт. Статті було вилучено з шаблону сайту.

  • проблеми з функціоналом сайту;

При певний діях відображалися російськомовні вікна-оповіщення, був відсутній функціонал підрахунку загальної суми в картці товару.

  • коригування структури заголовків на сайті;

  • точкове впровадження мікророзмітки Schema.org FaqPage.

Після виходу однієї з категорій в ТОП-3 була впроваджена мікророзмітки FaqPage. Значних змін по CTR не було.
  • виправлення помилок за основними інтернет-показниками швидкості завантаження сайту;

  • впровадження хлібних крихт.
3. Текстова оптимізація

На основі зібраного семантичного ядра були складені і впроваджені нові метадані на категорії та картки товарів. На основі ретельного текстового аналізу конкурентів складені ТЗ копирайтерам для написання текстів. Після чого проведена робота з написання та впровадження текстів на найбільш популярні категорії та товари.

Усунені дрібні граматичні помилки по сайту. Проведена точкова коригування текстових зон по сайту для виправлення проблем з релевантність ключових запитів.
4. Робота з комерційними факторами

Розроблена матриця комерційних факторів на основі аналізів конкурентів.

Посилання на матрицю доступна за посиланням.

Складено список рекомендацій, на основі якого впроваджені комерційні чинники на сайт. Серед них:

  • інформація про наявність товару;
  • виробник товару;
  • рейтинг популярності товару;
  • наскрізний блок супутніх товарів / аксесуарів;
  • сторінки з детальною інформацією про оплату та доставку.
5. Робота з UX/UI дизайном

Завдання зачіпала картки товарів, а також лістинг категорій. Проведена робота щодо коригування відображення елементів в лістингу, а також полів, кнопок і інших елементів в картці товарів.
6. Зовнішня оптимізація

Проведена робота з аналізу посилального профілю конкурентів і складена стратегія нарощування посилальної маси.


Проведено пул робіт по нарощуванню посилальної маси:


  • ретельний підбір тематичних донорів;
  • написання текстів для розміщення гостьових постів;
  • крауд-маркетинг.

Також були усунені биті беклінки сайту.


Основним напрямком по зовнішньої анкорний оптимізації був обраний Аутіч.


Приклад листа і відповіді нижче.

Для безанкорние посилальної маси використовувався крауд-маркетинг з трастових тематичних форумів.

Приклад посилань нижче.
Результати
1. Збільшення зовнішніх донорів
2. Збільшення трафіку з пошукових систем
3. Збільшення позицій сайту по цільових запитах
4. Збільшення загальної видимості ключових запитів в пошуковій видачі
5. Збільшення конверсій
ситуація зараз
Планується активний розвиток блогу для збільшення інформаційного трафіку, а також збільшення внутрішнього ваги цільових сторінок за допомогою перелинковки.
Висновок
За допомогою базової технічної оптимізації, більш детальної текстової та якісної зовнішньої оптимізації, а також із залученням роботи програміста, можна значно збільшити відвідуваність сайту з пошукових систем і збільшити конверсії з сайту.

Для розвитку бізнесу на закордонному ринку важливо звертати увагу на бажання цільової аудиторії. Чималу роль відіграє репутація компанії, а також можливість обговорити і поставити питання з приводу. Важливо виходити на комунікацію з відвідувачами сайту, і робити все для задоволення їх потреб.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування