SEO-просування

Кейс: просування сайту
з доставки квітів

Зниження вартості залучення відвідувача до 0,01 $
Тематика проекту: доставка квітів, букетів з фруктів та цукерок

Регіон просування: Харків

Період: 7 місяців

Бюджет на старті: 8000 гривень

Бюджет зараз: 6000 гривень
Проблеми на старті
1
Високий відсоток відмов на сайті (близько 50% у Google).
2
Слабкі комерційні та поведінкові фактори.
3
Недостатньо опрацьовані текстові фактори.
4
Більшість категорій – за межами топ-20.
Основне завдання – збільшити позиції ВЧ запитів та кількість органічного трафіка на сайт.
Видимість сайту у квітні, перед початком робіт.

Ряд позицій був у топ-10, у тому числі високочастотні запити, такі як «доставка квітів Харків».
Рішення
1
Зібрали семантичне ядро.
2
Оптимізували метадані та тексти.
3
Провели базовий технічний аудит.
4
Склали рекомендації для оптимізації комерційних та технічних факторів.

1. Робота з текстами

В деяких ситуаціях базової оптимізації текстових факторів було достатньо, щоб отримати перший результат:
У подальшому знадобилися індивідуальні коригування. Приклад – нарощування посилальної маси за допомогою якісних донорів та оптимізація комерційних для певної категорії. Результат:
Проте для інших категорій текстові виправлення виявилися не такими ефективними.

З якими проблемами ми зіткнулися?
1. Некоректна релевантність.

Багато категорій конфліктували з картками товарів чи іншими категоріями.
Що зробили для виправлення:
  • Опрацювали метадані та тексти на картках товарів.
  • Додали тематичні запити в назви карток.
  • Почали нарощувати посилальну масу з анкорними посиланнями.
Результат
2. URL.

Категорії, URL яких більше відповідав запиту, перетягували релевантність з цільових сторінок. Опрацювання ключів та відмінність у лістингу не допомогли виправити ситуацію. Тому вирішили оптимізувати як цільову сторінку ту, у якої був більш відповідний URL.
Таке рішення дало результат
3. Головна продовжила вважатися релевантною сторінкою для нецільових запитів.

Ті картки товарів, з якими можна було ознайомитися на головній, під час взаємодії демонстрували частину тексту. З цієї причини в коді сторінки було багато нецільових запитів. Картки змінювалися хаотично, тому оптимізація текстів не була ефективною. Програміст клієнта не міг вирішити цю проблему, вимкнення карток на головній могло погіршити ранжування сторінки за високочастотними запитами.
4. Неузгоджені виправлення програміста та нововведення з боку клієнта.

Наприклад, вмикання багатомовної версії сайту та її потрапляння до органічної видачі. Як результат, багато дублів та песимізація.
Через ці помилки змінилися позиції як головної сторінки, так і інших категорій:
Що у підсумку?
Перші дві проблеми ми подолали, 3 та 4 пункти виявилися складнішими, над ними продовжили роботу. До вирішення третьої проблеми підійшли з іншого боку, послідовність дій викладена нижче. З четвертою допоміг постійний моніторинг ситуації та виключення з видачі сторінок з помилками.

2. Оптимізація слабких комерційних та поведінкових факторів

Деякі рекомендації – наприклад, реалізація сторінок фільтрації на сайті – були виконані, проте ряд інших важливих виправлень реалізовувався або повільно, або ніяк: розширення лістингу в певних категоріях, оптимізація карток товарів тощо.
Завдання на даному етапі:

  1. Детальний аналіз сервісів Яндекс.Метрики та Google Analytics. Мета – виявити поведінку користувачів: їхні пріоритети, причин відмов, зони переглядів та ін.
  2. Аналіз сторінок конкурентів, щоб порівняти переваги та недоліки нашого та інших сайтів.
В результаті зробили деякі менш витратні виправлення, які можна швидко реалізувати:

  • Винесли важливу інформацію в зони сайту з найбільшою кількістю переглядів.
  • Опрацювали сніпет, де відображені переваги. Найсильніші розмістили на початку, щоб підвищити охоплення аудиторії з мобільних пристроїв.
Результат
Збільшили органічний трафік вдвічі:
Ціна кліка за одного користувача:
Ситуація зараз
Продовжуємо впроваджувати надані раніше рекомендації та збільшувати охоплення аудиторії.
Висновок
Навіть вибіркова оптимізація сайту за обмежених можливостей приносить результат. Проте такий підхід потребує багато часу. Отримати ефективне просування протягом мінімального терміну можливо лише за умови комплексного підходу.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування