Замовити контекстну рекламу

Запуск продажів під ключ за 1 місяць за допомогою інструментів контекстної реклами.
Отримати консультацію
Менеджер нашої компанії зв'яжеться з вами і відповість на всі питання

Нам довіряють

Навіщо контекстна реклама вашому бізнесові

Для зростання продажів та рентабельності інвестицій

Правильно налаштована реклама допоможе перетворити ваш проект на окупний бізнес.

Для зростання впізнаваності бренду

Широкий функціонал контекстної реклами передбачає багато варіантів стратегії при роботі з brand awareness.

Для анонсування заходів та виходу нових продуктів

За допомогою контекстної реклами можна охопити значну кількість користувачів у будь-яких куточках світу та розповісти їм про ваш захід чи новий продукт.

Етапи робіт над проектом

1. Розробка стратегії
2. Визначення структури та налаштувань акаунта
3. Інтеграція з аналітичними сервісами
4. Збір семантичного ядра
5. Створення оголошень та запуск реклами
Налаштування контекстної реклами починається з вивчення ніші. Це дозволяє отримати інформацію, що впливає на стратегію просування. Визначаються портрети цільової аудиторії, її інтереси.


Після систематизації зібраної інформації та аналізу сайту, що просувається, виявляємо канали залучення трафіку та метрики, за якими буде оцінюватися ефективність рекламної кампанії.
Серед показників ефективності можуть бути:


  • продажі;
  • заявки;
  • показники залученості;
  • охоплення користувачів;
  • дзвінки.
В залежності від стратегії просування визначається структура рекламного акаунта та його налаштування. Ми сегментуємо рекламні кампанії за категоріями, каналами залучення, геолокацією, статтю та ін. Це потрібно для спрямованості на певних користувачів та спрощення аналізу статистики.


Найбільш важливі налаштування та особливості рекламних кампаній:

  • географічний таргетинг;
  • часовий таргетинг;
  • пріоритетні категорії для реклами;
  • бюджет;
  • параметри-виключення.
Одним з найважливіших факторів успішності рекламної кампанії є аналітика. Аналіз реклами здійснюється, головним чином, за допомогою програм Google Analytics та Яндекс.Метрика.
Перед запуском контекстної реклами треба впевнитися, що дані з сайту правильно відображаються в системах аналітики, коди лічильників знаходяться в потрібних місцях, конверсійні та/або ретаргетингові цілі встановлені та працюють коректно.


В аналітичних системах варто налаштувати:


  • цілі;
  • списки ретаргетингу;
  • фільтри;
  • електронну торгівлю (для інтернет-магазинів);
  • зв’язок з Google Ads чи Яндекс.Дірект.
Невід’ємною частиною роботи контекстної реклами є семантичне ядро. Воно являє собою набір ключових слів чи фраз, за якими рекламні оголошення демонструються користувачам.


На цьому етапі збираються та групуються усі можливі фрази, пов’язані з тематикою рекламування, виявляються мінус-слова (за ними реклама не буде показана, що знижує вартість контекстної реклами). Якісно зібране семантичне ядро дуже швидко принесе дивіденди та в майбутньому значно зекономить час спеціаліста.

На цьому етапі виконуються наступні роботи:

  • збір ключових запитів;
  • збір мінус-слів;
  • кластеризація запитів відповідно до структури.
Для написання заголовків та текстів оголошень окремо виділяється певна кількість часу. Процес дуже трудомісткий та має велику питому вагу в результативності рекламної кампанії.


Після написання оголошень та перевірки всіх налаштувань ми запускаємо рекламні кампанії.

Протягом 1-2 тижнів аналітичні системи збирають статистику, а рекламні кампанії оптимізуються з урахуванням цих даних.

Серед основних робіт з первинної оптимізації можуть бути:

  • виключення неефективних місць розміщення;
  • тестування та зміна оголошень;
  • корекція таргетингів;
  • корекція ставок;
  • призупинення неефективних елементів.
Переваги роботи з нами
Контроль
Відстеження прогресу в CRM Bitrix24 будь-коли.
Справедливість
Оплата за роботу фахівців, а не від бюджету кампаній.
Гнучкість
Використання ручних і автоматичних інструментів для досягнення якості нарівні з оперативністю змін.
Звітність
Моніторинг KPI в автоматизованому звіті на базі Google Data Studio.
Комунікація
Персональний менеджер проекту для оперативної комунікації та вирішення задач.
Масштабування
Надання рекомендацій щодо сайту і нових джерел трафіку для розвитку проекту.

Наші дії

Консультація
з менеджером
Визначення цілей
і особливостей проекту
Аналіз і оцінка
проекту
Аудит і розробка
попередньої стратегії
Запуск проекту
і зростання бізнесу
Укладання договору
і початок співпраці

Інструменти контекстної реклами

Кейси з контекстної реклами

Відгуки клієнтів

Мы пропонуємо

Вартість контекстної реклами

Small
від 5000 грн.
- Реклама на пошуку
- Реклама в мережах
- Ремаркетинг
- Налаштування аналітики
- Інтерактивний звіт
Large
від 10000 грн.
- Реклама на пошуку
- Реклама в мережах
- Ремаркетинг
- Налаштування аналітики
- Інтерактивний звіт
- Динамічний ремаркетинг
- Торгові кампанії
- Відеореклама
- Підключення call tracking
- Usability аудит
- Наскрізна аналітика
- Налаштування інструментів лідогенераціі
Medium
від 8000 грн.
- Реклама на пошуку
- Реклама в мережах
- Ремаркетинг
- Налаштування аналітики
- Інтерактивний звіт
- Динамічний ремаркетинг
- Торгові кампанії
- Відеореклама
- Підключення call tracking
- Usability аудит

Ціна налаштування контекстної реклами вказана за роботу фахівців. Остаточна вартість формується з обраних видів реклами, годин роботи фахівців і рекламного бюджету.

Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Ви вибрали тариф "Small"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Ви вибрали тариф "Medium"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Ви вибрали тариф "Large"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Залиште заявку прямо зараз