Управління репутацією – це комплекс заходів, спрямованих на підвищення лояльності цільової аудиторії до бренду та створення експертного образу компанії.
Нам довіряють
Навіщо вам потрібно управління репутацією
Контролювати, сегментувати та обробляти зворотній зв’язок
Аналіз пошукової видачі. Аналіз майданчиків. Сегментація зворотного зв’язку.
Своєчасно нівелювати негатив, що надходить
Сегментація негативу. Визначення проблем. Створення скриптів та робота зі згадуваннями
Сформувати експертний образ компанії
PR-матеріали. Робота з відгуками. Аналітика.
Протидіяти інформаційним атакам конкурентів
Робота з негативними відгуками. Робота із замовленими прес-релізами.
Етапи роботи над проектом
1. Аналіз репутації
2. Формування цілей
3. Розробка стратегії
4. Моніторинг та аналітика
Визначаємо ставлення користувачів до компанії Аналізуємо дані за загальною кількістю відгуків – негативних, позитивних та нейтральних.
Визначаємо слабкі та сильні сторони (процеси) компанії На основі негативних відгуків виділяємо головні проблеми компанії.
Розробляємо алгоритми та скрипти роботи з відгуками В залежності від виявлених проблем розробляємо скрипти та методи взаємодії з аудиторією.
Виявляємо слабкі сторони компанії та ніші бізнесу (під час порівняльного аудиту конкурентів) Проводимо аналіз репутації конкурентів, що допомагає виявити сильні та слабкі сторони вашого бізнесу в певній ніші.
Виявляємо УТП для рекламних кампаній На основі позитивних та нейтральних відгуків формуємо УТП для рекламних кампаній.
Виявляємо пріоритетні майданчики для роботи Спираючись на кількість нейтральних, негативних та позитивних відгуків, виділяємо пріоритетні для роботи майданчики.
За результатами проведеного аналізу визначаємо цілі та КРІ для відстежування.
Формування плану та механіки роботи Відповідно до поставлених цілей визначаємо план робіт та необхідні методи для їх досягнення.
Моніторинг Виконуємо роботи з моніторингу, збору та сегментації даних. Аналізуємо видачу за основними запитами та взаємодіємо з користувачами.
SERM Проводимо роботи з просування необхідних майданчиків у топ видачі за певними запитами.
Контент-маркетинг Готуємо та розміщуємо прес-релізи і PR-матеріали для формування експертного образу.
Контролюємо та аналізуємо динаміку репутації, за необхідності коригуємо стратегію.
Відгуки клієнтів
Веблайн - наші улюблені партнери. Це розумні, ввічливі, доброзичливі і професійні хлопці, які завжди готові прийти на допомогу. Ми починали з налаштування Facebook-реклами: саме Веблайн відповідає за те, щоб комерційні матеріали на нашому сайті отримували максимальне охоплення. Нещодавно почали працювати з ними також над пошуковою оптимізацією mc.today. Я ціную цю команду за чуйність, надійність та проактивність.
Висловлюю свою вдячність колективу та керівництву компанії Webline Promotion за маркетингову підтримку в розвитку сайту. За швидке та своєчасне прийняття рішень, а найголовніше правильних рішень на тих чи інших етапах просування нашого бренду в internet-просторі. Співробітництво з вами приємно здивувало та змінило мою думку щодо digital-агентств у цілому. Бажаю вам і в подальшому тримати таку ж марку, а також якомога більше цікавих проектів та задоволених клієнтів.
Керівник та співвласник видання mc.today Віра Черниш порадила мені Webline Promotion для налаштування реклами у соціальних мережах. Я дуже вдячна їй за цю рекомендацію! Наш досвід роботи з Webline Promotion – це задоволення професіоналізмом команди та результатами. Всі налаштування реклами в Facebook та Instagram, а також креатив рекламних оголошень робить для нас команда Webline. Особливо цінним для нас у роботі з Webline є проактивність команди, їхнє розуміння суті нашого бренду, дбайливе ставлення до нашого рекламного бюджету та фокус на результаті. Прозора та постійна комунікація з Анною Кіш і Єлизаветою Камчатною дозволяє оперативно приймати рішення, отримувати задоволення від процесу та разом радіти результатам. Все це надає відчуття єдиної маркетингової команди для нашого бренду. Це дуже круто! Аня, Ліза та вся команда Webline, дякую вам!
Шукав підрядника для реалізації КММ-просування дуже складного проекту (каркасно-тентові конструкції, вироби). Webline вразили своєю уважністю до проекту + одразу запропонували кілька варіантів реалізації. Завжди дослухалися до коригувань та зауважень. Також порадував дуже оперативний зв’язок з менеджером Лізою та керівником відділу РРС Ксенією. Будь-які питання вирішувалися дуже швидко та професійно. Сподіваюся на подальше продуктивне співробітництво! + треба спробувати ще ваші інші послуги ☺
Ми співпрацюємо з агентством Webline Promotion вже понад 2 роки, і варто зауважити, що дуже задоволені своїм вибором. З компанією Webline Promotion приємно працювати, оскільки ми знаємо, що всі задачі будуть виконані оперативно та якісно. Особлива подяка Анні та Єлизаветі за зв’язок 24/7 та творчий підхід до роботи.
Дякуємо Веблайну за чудово налагоджену роботу, професіоналізм співробітників та їхню незвичайну доброзичливість. З вами працюється легко та з задоволенням. За короткий час розрізнена інформація щодо просування сайту була зібрана воєдино, структурована, зафіксована у вигляді чітких ТЗ. Тепер залишається лише впроваджувати рекомендації.
Формування репутації та створення зацікавленості брендом за допомогою агентів впливу.
Вартість управління репутацією
Мінімальний
від 4000 грн.
- Щотижневий моніторинг основних запитів - Аналіз брендової, репутаційної та HR-видачі в топ-10 - Сегментація та аналіз негативу - Розміщення 40 відгуків
- Щотижневий моніторинг основних запитів - Аналіз брендової, репутаційної та HR-видачі в топ-10 - Сегментація та аналіз негативу - Розміщення 80 відгуків - Зворотній зв’язок - Контент-маркетинг - SERM
- Щотижневий моніторинг основних запитів - Аналіз брендової, репутаційної та HR-видачі в топ-10 - Сегментація та аналіз негативу - Розміщення 60 відгуків - Зворотній зв’язок
- Щотижневий моніторинг основних запитів - Аналіз брендової, репутаційної та HR-видачі в топ-10 - Сегментація та аналіз негативу - Розміщення від 100 відгуків - Зворотній зв’язок - Контент-маркетинг - SERM - Видалення негативу