Утримання і повернення клієнтів, а також підвищення LTV за допомогою сучасних інструментів email-маркетингу.
Отримати консультацію
Менеджер нашої компанії зв'яжеться з вами і відповість на всі питання
Організатори конференцій з SEO
9 років на ринку Digital-маркетинга
100+ проектів з SEO в роботі
Входимо в ТОП-20 кращих SEO-компаній
Нам довіряють
Навіщо email-маркетинг вашому бізнесу
Підвищення продажів і ефективності маркетингу в цілому
Правильно налаштована розсилка сприяє зростанню конверсій, стимулює додаткові продажі, підштовхує до покупки тих, хто не завершив оформлення замовлення в кошику.
Збільшення життєвого циклу клієнта
Email-маркетинг - це потужний інструмент для підтримки регулярного контакту з підписниками та реактивації «сплячих» клієнтів. Як результат, люди довше взаємодіють з компанією.
Зростання впізнаваності і лояльності до бренду
Грамотне поєднання рекламних та інформаційних листів - це ключ до формування тривалих відносин між клієнтами і брендом.
Етапи налаштування email-маркетингу
1. Розробка стратегії
2. Розробка контент-плану і створення листів
3. Розсилка листів
4. Аналіз роботи, усунення помилок і оптимізація розсилки
Перш за все аналізуємо ваш бізнес, конкурентів і нішу в цілому. Визначаємо слабкі та сильні сторони компанії, детально з'ясовуємо, яких цілей потрібно досягти, ставимо конкретні завдання.
Має значення, чи займалися ви email-маркетингом раніше, які були результати, що не вийшло. Якщо у вас є готова база адрес, перевіряємо її на актуальність, при необхідності оновлюємо. Якщо її немає, збираємо узгодженими з вами і повністю легальними способами - ми не практикуємо купівлю бази і «холодні» розсилки.
На підставі отриманих даних розробляємо стратегію, визначаємо частоту і тематику листів.
Залежно від цілей і завдань бізнесу визначаємо типи розсилок, які потрібні, і складаємо контент-план. Пишемо тексти листів, підбираємо відповідні графічні матеріали. Результат - красиво зверстані повідомлення, які знайдуть відгук у аудиторії.
Відправляємо підготовлені повідомлення базі підписників, проводимо A/B-тестування, робимо попередній аналіз ефективності: дивимося на відсоток відкритих листів, кількість переходів за посиланнями і ін.
Вивчаємо ефективність email-маркетингу в цілому, аналізуємо, як його впровадження вплинуло на продажі та лояльність клієнтів. Визначаємо оптимальну частотність і час відправки повідомлень, при необхідності коригуємо стратегію.
Серед основних показників ефективності: кількість кліків, відписок, потрапляння в спам, відсоток відкриття листів і повернення інвестицій.
Переваги роботи з нами
Контроль
Відстеження прогресу в CRM Bitrix24 будь-коли.
Справедливість
Оплата за роботу фахівців, а не від бюджету кампаній.
Гнучкість
Використання ручних і автоматичних інструментів для досягнення якості нарівні з оперативністю змін.
Звітність
Моніторинг KPI в автоматизованому звіті на базі Google Data Studio.
Комунікація
Персональний менеджер проекту для оперативної комунікації та вирішення задач.
Масштабування
Надання рекомендацій щодо сайту і нових джерел трафіку для розвитку проекту.
Наші дії
Консультація з менеджером
Визначення цілей і особливостей проекту
Аналіз і оцінка проекту
Аудит і розробка попередньої стратегії
Запуск проекту і зростання бізнесу
Укладання договору і початок співпраці
Відгуки клієнтів
Веблайн - наші улюблені партнери. Це розумні, ввічливі, доброзичливі і професійні хлопці, які завжди готові прийти на допомогу. Ми починали з налаштування Facebook-реклами: саме Веблайн відповідає за те, щоб комерційні матеріали на нашому сайті отримували максимальне охоплення. Нещодавно почали працювати з ними також над пошуковою оптимізацією mc.today. Я ціную цю команду за чуйність, надійність та проактивність.
Висловлюю свою вдячність колективу та керівництву компанії Webline Promotion за маркетингову підтримку в розвитку сайту. За швидке та своєчасне прийняття рішень, а найголовніше правильних рішень на тих чи інших етапах просування нашого бренду в internet-просторі. Співробітництво з вами приємно здивувало та змінило мою думку щодо digital-агентств у цілому. Бажаю вам і в подальшому тримати таку ж марку, а також якомога більше цікавих проектів та задоволених клієнтів.
Керівник та співвласник видання mc.today Віра Черниш порадила мені Webline Promotion для налаштування реклами у соціальних мережах. Я дуже вдячна їй за цю рекомендацію! Наш досвід роботи з Webline Promotion – це задоволення професіоналізмом команди та результатами. Всі налаштування реклами в Facebook та Instagram, а також креатив рекламних оголошень робить для нас команда Webline. Особливо цінним для нас у роботі з Webline є проактивність команди, їхнє розуміння суті нашого бренду, дбайливе ставлення до нашого рекламного бюджету та фокус на результаті. Прозора та постійна комунікація з Анною Кіш і Єлизаветою Камчатною дозволяє оперативно приймати рішення, отримувати задоволення від процесу та разом радіти результатам. Все це надає відчуття єдиної маркетингової команди для нашого бренду. Це дуже круто! Аня, Ліза та вся команда Webline, дякую вам!
Шукав підрядника для реалізації КММ-просування дуже складного проекту (каркасно-тентові конструкції, вироби). Webline вразили своєю уважністю до проекту + одразу запропонували кілька варіантів реалізації. Завжди дослухалися до коригувань та зауважень. Також порадував дуже оперативний зв’язок з менеджером Лізою та керівником відділу РРС Ксенією. Будь-які питання вирішувалися дуже швидко та професійно. Сподіваюся на подальше продуктивне співробітництво! + треба спробувати ще ваші інші послуги ☺
Ми співпрацюємо з агентством Webline Promotion вже понад 2 роки, і варто зауважити, що дуже задоволені своїм вибором. З компанією Webline Promotion приємно працювати, оскільки ми знаємо, що всі задачі будуть виконані оперативно та якісно. Особлива подяка Анні та Єлизаветі за зв’язок 24/7 та творчий підхід до роботи.
Дякуємо Веблайну за чудово налагоджену роботу, професіоналізм співробітників та їхню незвичайну доброзичливість. З вами працюється легко та з задоволенням. За короткий час розрізнена інформація щодо просування сайту була зібрана воєдино, структурована, зафіксована у вигляді чітких ТЗ. Тепер залишається лише впроваджувати рекомендації.