Збільшення трафіка на 300%, або як підготуватися до початку сезону
Тематика проекту: насосне обладнання
Регіон просування: Україна
Період: 3 місяці
Бюджет на місяць: 7000 гривень
Проект взяли в роботу за місяць до початку сезону. У цей же час 2018 року попередній підрядник клієнта не показав очікуваних результатів.
Проблеми на старті
1
Низька швидкість завантаження сайту.
2
Відсутність ЧПУ на картках товарів.
3
Відсутність посилальної маси.
4
Наявність «сміттєвих» сторінок в індексі пошукових систем.
5
Метадані, що дублюються: категорія → товар.
6
Низька якість текстів на сторінках категорій.
7
Не оптимізовані сторінки пагінації.
8
Не оптимізовані «хлібні крихти».
9
Брак комерційних факторів.
10
Майже повна відсутність посилальної маси.
Основне завдання – збільшити пошуковий трафік та конверсію через канал SEO.
Рішення
1
Збільшили швидкість завантаження сайту шляхом оптимізації зображень та скриптів.
2
Оптимізували URL товарних сторінок – зробили ЧПУ без вкладеності.
3
Закрили від індексації «сміттєві» сторінки.
4
Впровадили шаблон метаданих для товарних сторінок та сформували нові для категорій.
5
Написали унікальні тексти на сторінки категорій.
6
Оптимізували сторінки пагінації.
7
Опрацювали основні комерційні фактори в ніші.
Додали:
артикул для товарів, де він був відсутній;
більш детальну інформацію про доставку та плату на товарних сторінках;
міський номер телефону;
онлайн-чат;
пошту на домені сайту;
схему проїзду до офісу на сторінці контактів;
відгуки.
8
Почали проводити зовнішню оптимізацію – зробили аналіз якості посилальної маси сайту та конкурентів, співвідношення якості донорів та їхні типи, сформували посилальну стратегію, почали роботи з її нарощування.
1. Збільшення донорів, що посилаються
2. Збільшення кількості ключових фраз у пошуку
3. Зростання позицій сайту за цільовими запитами
4. Збільшення трафіка, зниження відсотка відмов
5. Збільшення конверсії
Висновок
За допомогою базової технічної та текстової оптимізації з мінімальним залученням роботи програміста можна значно збільшити відвідуваність сайту з пошукових систем.