SMM-просування

Кейс: просування сервісу доставки бутильованої води в соціальних мережах

Зниження вартості ліда до 2,04$ через 3 тижні роботи над проектом
Майданчики для просування: Facebook, Instagram

Тривалість робіт: 3 тижні

Бюджет: 380$
Проблеми на старті
1
Висока вартість ліда.
2
Необхідно налаштувати таргет на певний район міста.
Головна мета даного проекту – лідогенерація.
Завдання
1
Аналіз минулих кампаній.
2
Формування рекламної та контент-стратегії.
3
Створення анімаційних креативів.
4
Перевірка коректності роботи Facebook Pixel.
5
Визначення та налаштування цільових аудиторій.
6
Створення та запуск таргетованої рекламної кампанії для залучення трафіка на сайт, лідогенерації.
7
Ведення та модерація РК.
8
Формування звітності, аналітики.
Рішення

1. Підготовка до запуску рекламних кампаній

Що ми зробили?

  • Розробили стратегію: визначили цілі кампаній, створили сітку оферів, склали графік запуску РК, виявили та налаштували цільову аудиторію, а також рекламу за певними геоточками, обрали плейсменти для показу, розподілили бюджет.
  • Налаштували інструменти аналітики: підключили до сайту Google Analytics, налаштували цілі, встановили Facebook Pixel.
  • Проаналізували сайт, підготували його до запуску РК: змінили офери, перевірили коректність відправлення заявки та спрацювання цілі в аналітиці.

2. Розробка рекламних оголошень

Тут ми:

  • створили статичні, анімаційні, відеобанери;
  • оптимізували їх згідно з розмірами кожного плейсменту;
  • написали оголошення, що продають;
  • склали текст для збору контактів у формі лідогенерації.
Використані рекламні банери:

3. Створення та запуск таргетованих рекламних кампаній

На останньому етапі ми:

  • створили та запустили РК для залучення трафіка на сайт, лідогенерації;
  • провели MVT-тестування оголошень у кожній рекламній кампанії для вибору оптимального за критерієм ціна/ефективність.
Результат роботи
  • Загальне охоплення користувачів – 70 821.
  • Вартість 1 залученого користувача – 0,005$.
  • Загальна сума лідів – 186.
  • Вартість ліда – 2,04$.
Висновок
Дуже часто після першого етапу таргетованої реклами та отримання результатів клієнт зупиняє роботу з причини високої вартості. Це одна з головних помилок. Після завершення першої рекламної кампанії спеціаліст має проаналізувати поведінку аудиторії, котра взаємодіяла з рекламними оголошеннями, оцінити ефективність активних оферів, скоригувати наступну рекламну кампанію для отримання кращих результатів. Також протягом роботи першої рекламної кампанії збираються ретаргетингові аудиторії, котрі у більшості випадків є найефективнішими під час налаштування наступної РК. Це зібрана база лідів, відвідувачі сайту, залучені користувачі соціальних мереж, схожі аудиторії.

Нововведення в рекламній кампанії на основі даних аналізу, налаштування нових аудиторій, впровадження інших оферів, банерів – все це є запорукою досягнення поставлених результатів, зниження вартості конверсії.

Таргетована реклама – довготривалий сценарій, котрий у фіналі дає дуже гарні результати. Головне – не зупинятися на половині шляху.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування