Дуже часто після першого етапу таргетованої реклами та отримання результатів клієнт зупиняє роботу з причини високої вартості. Це одна з головних помилок. Після завершення першої рекламної кампанії спеціаліст має проаналізувати поведінку аудиторії, котра взаємодіяла з рекламними оголошеннями, оцінити ефективність активних оферів, скоригувати наступну рекламну кампанію для отримання кращих результатів. Також протягом роботи першої рекламної кампанії збираються ретаргетингові аудиторії, котрі у більшості випадків є найефективнішими під час налаштування наступної РК. Це зібрана база лідів, відвідувачі сайту, залучені користувачі соціальних мереж, схожі аудиторії.
Нововведення в рекламній кампанії на основі даних аналізу, налаштування нових аудиторій, впровадження інших оферів, банерів – все це є запорукою досягнення поставлених результатів, зниження вартості конверсії.
Таргетована реклама – довготривалий сценарій, котрий у фіналі дає дуже гарні результати. Головне – не зупинятися на половині шляху.