PPC-просування

Кейс: просування компанії з перевірки людей на поліграфі

Збільшення кількості звернень користувачів через сайт, підвищення впізнаваності бренду за 6 місяців
Тематика: перевірка людей на поліграфі.

Регіони: вся Україна (пріоритет – Харків та область), крім Донецька та Луганська.

Період робіт: з квітня по травень 2019 р.

Рекламна система: Google Ads.

Завдання: підвищити впізнаваність бренду, збільшити кількість звертань. Зважаючи на те, що відстеження дзвінків з сайту не налаштовано, враховувалися тільки онлайн-заявки.
Проблеми на старті
1
Акаунт Google Ads створений, але реклама на ньому не налаштована.
2
На сайті встановлено Google Analytics, проте цілі на форми не налаштовані.
3
Не налаштовані аудиторії для ремаркетингу.

1. Налаштування рекламних кампаній

Було вирішено використовувати рекламу на пошуку, щоб залучити «гарячих» клієнтів, КММ – для збільшення охоплення та ремаркетинг, щоб повертати користувачів, які вже були на сайті. Також не забули про підключення аналітики на сайт.

Розглянемо наші дії детальніше.


  • Розробка ТЗ програмістові для налаштування цілей на форми сайту, щоб коректно відстежувати онлайн-заявки. Також застосували стандартні фільтри: для реферального спаму, за ІР-адресою.
  • Створення аудиторій для показу ремаркетингу, щоб вони почали збиратися одразу після запуску рекламних кампаній.
  • Налаштування реклами на пошуку. Оскільки клієнт хоче збільшити кількість звернень з сайту, то першочергово ми вирішили налаштувати рекламу на пошуку, використовуючи при цьому лише прямі запити. Всі інформаційні та близькі за тематикою ключі занесли до переліку мінус-слів для скорочення витрат бюджету. Ми написали унікальні оголошення з урахуванням всіх торгових пропозицій клієнта, прописали 3 заголовки, 2 описи, максимально додали доповнення (уточнення, додаткові посилання, структуровані описи та номери телефонів). Щоб полегшити аналіз статистики, прописали UTM-мітки для кожного оголошення.
  • Налаштування рекламної кампанії в КММ Google. Мета цієї дії – підвищити впізнаваність бренду. Для запуску рекламної кампанії ми знайшли аудиторії зацікавлених користувачів, обрали гарні банери та написали медійні оголошення з урахуванням усіх УТП.
  • Налаштування ремаркетингу. Щоб повернути користувачів на сайт, створили кампанію ремаркетингу за раніше налаштованими аудиторіями з Google Analytics. Ми підібрали барвисті банери та написали кілька унікальних торгових пропозицій.

Налаштуванням рекламних кампаній займалися у квітні, запустили в травні. Результат – реклама за 3 основними напрямками, котра допоможе вирішити проблеми клієнта. Середня вартість конверсії через 2 місяці після запуску кампаній склала 80 гривень (нагадаю, що під конверсією ми розуміємо звернення з сайту, дзвінки не враховуються).

2. Роботи в несезон

В цій тематиці несезоном вважається період відпусток, котрий почався через 2 місяці після запуску кампаній. У нас різко зросла вартість конверсії і, відповідно, збільшилися витрати бюджету.

Що ми зробили:

  • Вимкнули КММ. Підвищити впізнаваність бренду – це добре, але не тоді, коли основні витрати бюджету складає кампанія у контекстно-медійні мережі, що знаходиться на останньому місці за кількістю досягнутих конверсій. Тому вирішили тимчасово зупинити кампанію.
  • Виключили неконверсійні ключі. Ми провели аналіз ключових слів у кампанії на пошуку. Всі ключі, котрі не приносили конверсій, але витрачали багато бюджету, ми зупинили. Ми запустимо їх після того, як закінчиться період несезону. На графіку виділені ключі, котрі підпали під тимчасову зупинку. Так, за деякими з них були конверсії, але їхня вартість занадто висока, тому вони призупинені.
  • Змінили ремаркетинг. Найчастіше кампанія з ремаркетингу – одна з найбільш конверсійних, вона поступається за кількістю конверсій хіба що кампанії за брендовими запитами. Але зважаючи на те, що останньої у нас немає (клієнт замовив рекламу саме з метою підвищення впізнаваності бренду, тому брендових запитів поки що замало для створення окремої кампанії), ми зосередили всі зусилля на ремаркетингу. Проаналізували всі оголошення, залишили найбільш привабливі для користувача банери, змінили тексти.

Результати можна побачити на графіку. Одразу після піка зростання ціни за конверсію (наприкінці серпня – на початку вересня вона сягнула максимуму та складала 162 гривні) почалося значне її зниження.

3. Роботи після закінчення несезону

Далі нашим головним завданням стало зниження вартості конверсії до нормальних позначок, одночасне повернення до роботи всього того, що ми вимкнули.

  • Увімкнули ключі на пошуку. Переводимо кампанію у початковий режим, запустивши всі ключі, котрі зупиняли. При цьому не забуваємо ретельно стежити за їхньою роботою.
  • Чи вмикати КММ? Ми вирішили не запускати КММ, а перевірити, наскільки ефективно буде функціонувати реклама без того охоплення користувачів, яке нам приносила контекстно-медійна мережа Google. Бюджет, що витрачали на КММ, розподілили між кампаніями на пошуку та ремаркетингом.

Важливо: не забуваємо час від часу «чистити» запити користувачів та майданчики показів у ремаркетингу. Таким чином, ви не лише збільшуєте охоплення користувачів, але й запобігаєте показам за нецільовими ключами чи на невідповідних майданчиках (наприклад, у мобільних додатках чи сайтах з дитячими казками).

Результат

За результатами наших робіт було значно збільшено кількість звернень користувачів через сайт клієнта. Також з’явилися прямі запити зі вказівкою бренду, що свідчить про підвищення його впізнаваності. Окрім цього, протягом останніх місяців роботи над проектом ми досягли найнижчого показника ціни за конверсію: в листопаді – 71 гривня, на початку запуску реклами – 80 гривень.
Висновок
  1. На початку робіт над будь-яким проектом важливо пам’ятати, що половина справи – правильно розібратися у тематиці. Не варто соромитися потурбувати клієнта зайвий раз та поставити йому дурне, на вашу думку, питання, адже ніхто не тямить в тематиці краще за власника бізнесу. Будь-який адекватний клієнт розуміє, що це робиться заради нього та принесе йому користь у подальшому.
  2. Не варто боятися нової чи «рідкісної» тематики проекту. Як кажуть, усе буває вперше. Найважливіше в роботі з такими специфічними тематиками – добре в них розібратися, а для цього див. пункт 1.
  3. Навіть для нестандартних тематик не варто вигадувати велосипед. Немає нічого кращого за старі перевірені методи, котрим ви довіряли неодноразово. Проте, якщо ви бачите, що звичайні методи не підходять, варто шукати нові шляхи вирішення проблеми.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування