PPC-просування

Зростання онлайн заявок пацієнтів для медичного центру

Як за допомогою контекстної реклами збільшити кількість звернень в медичну клініку
Контекстна реклама медичних центрів і клінік супроводжується безліччю перешкод. Більшість з них пов'язані з вимогами і заборонами рекламних систем - від наявності ліцензії до заборонених слів в оголошеннях. Це значно ускладнює процес запуску і ведення рекламних кампаній - левова частина часу йде на те, щоб сперечатися, доводити, виправляти і чекати відповіді від модераторів.

Тривалий досвід і практика роботи з медичною тематикою дозволила нам значно економити час на цих процесах. В результаті всіх зусиль ми отримуємо працюючу і ефективну систему залучення клієнтів, прокачування власного бренду, бренд-асоціацій (формування певних переконань, почуттів і емоційного відгуку у користувача при контакті з конкретною торговою маркою) і іншого.

Ця історія про те, як заробити лояльність клієнта і піклуватися про зростання конверсій, а не рекламного бюджету. З міркувань конфіденційності розголошувати назву клініки не будемо.
Про клініку
Медичний центр пропонує послуги амбулаторного і поліклінічного лікування пацієнтів з більш ніж 20 різних напрямків. Мережа клінік включає в себе 2 установи в Калінінграді.

Серед основних напрямків:
Гінекологія
Акушерство
Гастроентерологія
Дерматовенерологія


Кардіологія
Мамологія
Медичний психолог
Неврологія


Оториноларингологія
Урологія
Травматологія
Хірургія
Додаткові послуги
Аналізи
Гірудотерапія
Комп’ютерна 3D томографія
Лікування варикозу
Стаціонар
УЗД
Фізіотерапія
Ендоскопія
Сильні сторони клініки
1
Персонал досвідчених фахівців
2
Новітнє обладнання
3
Комфортні умови прийому та прибуття пацієнтів
4
Бонуси, знижки та програми лояльності
Слабкі сторони клініки
1
Застарілий дизайн та функціональність сайту
2
Відсутність коллтрекінгу
3
Висока вартість деяких послуг
Основна проблема, з якою ми зіткнулися з невеликою кількістю додатків через сайт. Було проблематично відстежувати фактичне повернення контекстної реклами, оскільки збір не був налаштований і був незрозумілим, яка частина програми на телефоні надходила від контекстної реклами. Тому в клініці був попит на послуги деяких стратегічних напрямків.
Відправна крапка
На початку роботи ми отримали потік трафіку на сайті від контекстної реклами Google Ads та Яндекс Прямий та досить низькі коефіцієнти макроконверсії (макроконверсія називається найважливішою цільовою дією, наприклад, покупка або передплата). У той же час трафік від Google Ads був нижчим, ніж від Яндекса Direct, який бачить велику кількість неробочих оголошень. Структура рахунку була заплутаною, в одній кампанії групам оголошень з різними напрямками лікування були призначені єдині тарифи для різних типів запитів: як комерційних, так і інформаційних.
Що зробили
1
Змінили структури акаунтів
Колишня структура рекламного аккаунта не відповідала цілям, а також ускладнювала процеси управління ставками, розподіл рекламного бюджету і інше.

Нова структура була сформована на підставі структури сайту, рекламні кампанії відповідали відділенням клініки, а також були розділені по мережах (окремо пошук і мережі).
2
Попрацювали з семантичним ядром
Для зниження частки нецільового трафіку ми пропрацювали запити користувачів на предмет мінус-слів. Додатково розширили СЯ релевантними ключовими словами, особливо приділяли увагу пріоритетним напрямам, і провели крос-мінусацію для виключення перетину запитів і конкуренції між ними.
3
Ініціювали зміни на сайті
Для зростання онлайн-заявок ми запропонували трохи поміняти елементи і контент сайту -Зробити кнопки заявок більш помітними, а також додати пропозиції зі знижками для пацієнтів, які запишуться онлайн.
4
Додали ретаргетинг
У лютому минулого року Яндекс Дірект дозволив ретаргетінг для ряду напрямків медичної тематики, тому ми налаштували кампанії по ретаргетінгу за деякими відділенням і загальну кампанію для клініки.
5
Пропрацювали оголошення і розширення оголошень
У оголошення ми по-максимуму додали інформацію про напрямки, методи, вартості. Повноцінно це зробити не вийде, тому що при найменшому згадуванні медичних термінів Google відхиляє оголошення, тому замінювали синонімами, де це було доречно. Ми також додавали інформацію про те, що клініка приватна і платна, з метою відсікти пацієнтів муніципальних поліклінік, тому що значна частина запитів неоднозначна і може припускати як платні, так і безкоштовні послуги. Таким чином ми частково знизили кликабельность оголошень, але виключили плату за нецільові переходи.
Результат рекламних кампаній

В результаті проведених робіт ми отримали незначне зниження трафіку в порівнянні з попереднім періодом. Конверсійні посадочних сторінок по всіх каналах трохи виросла, це може бути обумовлено змінами на сайті

При цьому за відгуками друзів трафіку з контекстної реклами зросла значно. Це обумовлено в першу чергу зниженням частки нецільового трафіку на сайт.

У порівнянні з попереднім періодом конверсійних рекламних кампаній зросла на 27%, а кількість конверсій - майже на 20%.

Зміни також позитивно вплинули на вартість конверсії, вона знизилася більш ніж в 3 рази.

Висновок
Нашим основним завданням стояв зростання ефективності контекстної реклами і подальша позитивна динаміка в наступні кілька місяців. Збільшити кількість заявок з контекстної реклами можна:

  • Нарощуючи обсяг трафіку
  • Збільшуючи ефективність рекламних кампаній
  • Підвищуючи конверсійних сайт

Для зростання лояльності клієнта в першу чергу необхідні дії, які не зажадають істотних додаткових витрат на бюджет рекламних кампаній і модернізацію сайту. Цього можна досягти поглибленої роботою і оптимізацією рекламних кампаній. Це також послужить відправною точкою для побудови подальшої роботи.

У планах на майбутнє за проектом:

  1. Розширення рекламних кампаній і масштабування результату;
  2. Налаштування докладної аналітики з включенням даних про офлайн-транзакціях;
  3. Підключення нових інструментів і джерел.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування

Оставьте заявку прямо сейчас