SEO-просування

Кейс: разова оптимізація сайту доставки їжі

Збільшення доходу на 202% і середнього чека на 159%
Тематика проекту: доставка їжі

Регіон просування: Харків

Бюджет: 10000 грн. (Разово)
Проблеми на старті
1
Переповнена ніша. Все пріоритетні запити - висококонкурентні.
2
Перший екран видачі - це контекстна реклама і блок з картами.
3
Грубі помилки в технічній оптимізації.
4
На всьому сайті практично був відсутній текстовий контент і заголовки H1.
5
На всіх блюдах дублювалися метадані.
6
Відсутність мікророзмітки на сайті.
7
Проблеми з електронною торгівлею (Google Analytics).
За допомогою разової оптимізації збільшити пошуковий трафік і продажу через канал SEO.
Що було зроблено
1
Технічна оптимізація
Спочатку ми пройшли по сайту краулером, провели аналіз даних в Google Search Console, щоб виявити технічний помилки.

Склали таблицю і спільно з програмістами на стороні клієнта впровадили все на сайт.

Приклад таблиці можна побачити за посиланням.
2
Збір семантичного ядра і текстова оптимізація
Шляхом мозкового штурму і оцінки основних конкурентів склали маркерні запити, які в подальшому розпарсити.

Після чищення та кластеризації отримали семантичне ядро, яке додали в сервіс відстеження позицій.

Тут зіткнулися з ситуацією, що за пріоритетними запитами замість внутрішньої сторінки (з певними стравами) ранжувати головна сторінка через зовнішньої анкорний посилальної маси.

Банально вага головної сторінки був більше. Після детального аналізу було прийнято рішення дооптімізіровать головну сторінку.

Також оптимізували всі внутрішні сторінки категорій і карток страв.
3
Оптимізація профілю компанії в Google Business.
Детальна інструкція по оптимізації Google Business доступна по посиланню.
4
Впровадження мікророзмітки: Breadcrumb List, Product, FAQ
За рахунок впровадження мікророзмітки поліпшили візуально сниппет, але на CTR це ніяк не позначилося, тому що у видачі за ключовими словами на першому екрані не було органічної видачі.
5
Налаштування коректної передачі даних електронної торгівлі в Google Analytics.
З лютого 2020 по травень 2020 дані в Google Analytics надходили не коректні. При розробці нового сайту не правильно перенесли код, який відповідав за передачу даних.
Результати

1. Збільшення видимості основного кластера запитів з 60% до 84%

2. Збільшення доходу через канал SEO (порівняння з вересня по грудень з минулим роком) на 202%

3. Збільшення унікальних користувачів на 9,26% з органіки

Висновок
Завдяки разової оптимізації можна домогтися гарних результатів у висококонкурентному ніші. Дуже важливо, щоб робота над сайтом велася не тільки з боку агентства, але і з боку команди клієнта.

Така робота дозволяє закласти міцний фундамент в просування сайту, тому що SEO - це завжди гра в довгу.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування