Розміщення відгуків – один з компонентів ORM, що впливає на репутацію бренду чи особистості. Позитивні відгуки залучають нових покупців та допомагають утримати вже існуючих користувачів.
Просунути необхідні майданчики. Витіснити майданчики з негативом.
Донести інформацію до користувачів
Виділити сильні сторони компанії. Виділити компанію на тлі конкурентів.
Взаємодіяти з користувачами
Виявити слабкі сторони компанії. Забезпечити зворотній зв’язок.
Етапи робіт
1. Підготовка відгуків
2. Підготовка контент-плану
3. Узгодження відгуків
4. Розміщення відгуків
Визначаємо основні тези для відгуків Узгоджуємо основні тези для підготовки відгуків.
Визначаємо кількість символів для відгуків В залежності від майданчика та необхідної кількості відгуків визначаємо середній обсяг відгуків.
Підготовка відгуків Підготовка відгуків відповідно до всіх вимог.
Підготовка контент-плану розміщення відгуків для кожного майданчика з урахуванням:
тези відгуку;
дати розміщення;
IP.
Процес узгодження відгуків
Перевірка всіх відгуків щодо коректності й актуальності даних та узгодження контент-плану розміщення.
Розміщення відгуків Процес розміщення відгуків відповідно до узгодженого контент-плану.
Корекція відгуків та контент-плану За необхідності коригуємо та виправляємо відгуки, змінюємо контент-план.
Відгуки клієнтів
Веблайн - наші улюблені партнери. Це розумні, ввічливі, доброзичливі і професійні хлопці, які завжди готові прийти на допомогу. Ми починали з налаштування Facebook-реклами: саме Веблайн відповідає за те, щоб комерційні матеріали на нашому сайті отримували максимальне охоплення. Нещодавно почали працювати з ними також над пошуковою оптимізацією mc.today. Я ціную цю команду за чуйність, надійність та проактивність.
Висловлюю свою вдячність колективу та керівництву компанії Webline Promotion за маркетингову підтримку в розвитку сайту. За швидке та своєчасне прийняття рішень, а найголовніше правильних рішень на тих чи інших етапах просування нашого бренду в internet-просторі. Співробітництво з вами приємно здивувало та змінило мою думку щодо digital-агентств у цілому. Бажаю вам і в подальшому тримати таку ж марку, а також якомога більше цікавих проектів та задоволених клієнтів.
Керівник та співвласник видання mc.today Віра Черниш порадила мені Webline Promotion для налаштування реклами у соціальних мережах. Я дуже вдячна їй за цю рекомендацію! Наш досвід роботи з Webline Promotion – це задоволення професіоналізмом команди та результатами. Всі налаштування реклами в Facebook та Instagram, а також креатив рекламних оголошень робить для нас команда Webline. Особливо цінним для нас у роботі з Webline є проактивність команди, їхнє розуміння суті нашого бренду, дбайливе ставлення до нашого рекламного бюджету та фокус на результаті. Прозора та постійна комунікація з Анною Кіш і Єлизаветою Камчатною дозволяє оперативно приймати рішення, отримувати задоволення від процесу та разом радіти результатам. Все це надає відчуття єдиної маркетингової команди для нашого бренду. Це дуже круто! Аня, Ліза та вся команда Webline, дякую вам!
Шукав підрядника для реалізації КММ-просування дуже складного проекту (каркасно-тентові конструкції, вироби). Webline вразили своєю уважністю до проекту + одразу запропонували кілька варіантів реалізації. Завжди дослухалися до коригувань та зауважень. Також порадував дуже оперативний зв’язок з менеджером Лізою та керівником відділу РРС Ксенією. Будь-які питання вирішувалися дуже швидко та професійно. Сподіваюся на подальше продуктивне співробітництво! + треба спробувати ще ваші інші послуги ☺
Ми співпрацюємо з агентством Webline Promotion вже понад 2 роки, і варто зауважити, що дуже задоволені своїм вибором. З компанією Webline Promotion приємно працювати, оскільки ми знаємо, що всі задачі будуть виконані оперативно та якісно. Особлива подяка Анні та Єлизаветі за зв’язок 24/7 та творчий підхід до роботи.
Дякуємо Веблайну за чудово налагоджену роботу, професіоналізм співробітників та їхню незвичайну доброзичливість. З вами працюється легко та з задоволенням. За короткий час розрізнена інформація щодо просування сайту була зібрана воєдино, структурована, зафіксована у вигляді чітких ТЗ. Тепер залишається лише впроваджувати рекомендації.