SEO-просування

Кейс: просування сайту лазерного і фрезерного устаткування

Зростання органічної трафіку на 2869% і зниження вартості оформленого замовлення на 94%
Тематика проекту: лазерне обладнання для металообробки

Регіон просування: Україна

Період: з березня 2019 по січень 2021

Бюджет: 7500 грн.
Проблеми на початку
1
Вузька тематика.
2
Відсутність пошукового трафіку на старті, так як сайт закритий від індексації.
3
Висока вартість обладнання.
4
Неправильна структура сайту і відсутність єдиного формату відображення сторінок.
5
Каннібалізація запитів.
6
Слабкі комерційні фактори (відсутність цін, кошики і т.д.).
Мета: збільшити пошуковий трафік і продажу через канал SEO.
Рішення
1
Правильна структура на підставі конкурентів в топі:
  • аналіз поточної структури сайту;
  • аналіз структури конкурентів;
  • збір семантичного ядра;
  • угруповання запитів по сторінках;
  • виявлення нових напрямків і створення сторінок для них.
2
Усунення канібалізації запитів:
  • перегляд текстових зон (метадані, тексти, заголовки, таблиці і т.д.) сторінок на виявлення причин канібалізації з подальшою точковою коригуванням;
  • правильний розподіл зовнішньої анкорний посилальної маси і внутрішньої перелинковки.
3
Текстова оптимізація:
  • оптимізація метаданих;
  • коригування структури заголовків на сайті (оптимізація ієрархії, усунення надлишкових та розміщення релевантних заголовків);
  • написання оптимізованих текстів на категорії та товарні картки;
  • підбір тем + написання статей в блог.
4
Комерційні фактори:
  • розміщення сертифікатів якості, нагород і свідоцтв;
  • складання таблиць з технічними характеристиками на товарні картки;
  • розміщення відеоогляди на товари і послуги;
  • додавання максимальної кількості зображень товарів;
  • додавання блоку зі схожими товарами на картки товарів;
  • додавання блоку з перевагами на товарні картки;
  • додавання форм зворотного зв'язку на категорії та товарні картки;
  • створення розділу з послугами та супутніми напрямками;
  • створення сторінки з відеооглядами товарів;
  • створення сторінки з послугою кредитування;
  • створення сторінки "Запитання-відповідь" з популярними питаннями;
  • створення сторінки "Гарантії" з докладною інформацією;
  • додавання різних способів оплати;
  • впровадження хлібних крихт;
  • додавання детальної контактної інформації на сторінку контактів + ​​в шапку / футер (телефони, адреси, e-mail, графік роботи, карта проїзду, форми зворотного зв'язку і т.д.).
5
Зовнішня оптимізація
  • реєстрація та оптимізація аккаунта в Google Business;
  • аналіз посилального профілю конкурентів;
  • складання індивідуальної посилальної стратегії;
  • реєстрація в каталогах;
  • розміщення вічних посилань;
  • крауд-маркетинг;
  • Статейное просування і залучення інформаційного трафіку через бізнес-теми.
Важливо: сайт розроблений на платформі Tilda. Всі виконані роботи проводилися без залучення програмістів. Ознайомитися з нашим чек-листом щодо оптимізації сайту на CMS Tilda можна за посиланням.
Результати

1. Динаміка зростання позицій:

Збільшення позицій 97% ключових фраз і зростання їх видимості на 40%. Для об'єктивності даних порівнювали результати через 3 місяці після початку просування:

2. Збільшення донорів:

3. Збільшення видимості за ключовими фразами:

4. Зростання кількості конверсій:

5. Динаміка зростання органічного трафіку:

У першому місяці після відкриття сайту для індексації спостерігається 42 користувача з органіки за місяць, в третьому - 101 (взято для об'єктивності даних), в крайньому місяці 1247. Зростання органічної трафіку на 2869% в порівнянні з першим місяцем і на 1135% - з третім .
Важливо: З березня 2020 року трафік знижується - через пандемію попит на дороге устаткування впав. Взято найбільш високочастотний ключ "чпу верстати" для візуалізації ситуації за допомогою Google Trends:

6. Зниження вартості оформленого замовлення на сайті - CPO. (CPO = бюджет на просування / к-ть оформлених замовлень з органіки).

Порівняння початкового і поточного показника CPO:
  • Зниження вартості оформленого замовлення на 94% в порівнянні з першим і крайнім місяцями просування
  • Зниження вартості оформленого замовлення на 88% в порівнянні з третім і крайнім місяцями просування (взято для об'єктивності даних)
Висновок
Навіть з нульовими показниками на старті, пандемією Covid-19, реалізацією сайту на конструкторі Tilda і виконанням робіт без участі програміста можна досягти високих результатів, приділивши увагу правильної опрацювання структури сайту, детальної текстової оптимізації, грамотної стратегії нарощування посилальної маси і оптимізації комерційних факторів.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку, і ми підберемо для вас найефективніший спосіб просування