Розробляємо алгоритми для роботи з негативними відгуками. Розробляємо скрипти для роботи зі зворотнім зв’язком.
Визначити УТП для рекламних кампаній
Виявляємо сильні сторони. Сегментуємо інформацію та виділяємо УТП.
Етапи роботи над проектом
1. Аналіз пошукової видачі
2. Аналіз майданчиків
3. Аналіз та сегментація негативу
4. Прогнозування репутації
5. Складання рекомендацій
Проведення аналізу пошукової видачі за брендовими, репутаційними та HR запитами допомагає визначити основні стратегічно важливі для бренду майданчики для роботи.
Проведення аналізу майданчиків за 7 параметрами допомагає визначити якість роботи менеджерів, зрозуміти причини втрати грошей, сегментувати проблеми за регіонами та ін.
Ці дії допоможуть визначити головні проблеми бренду, а керуючись отриманими даними – сформувати цілі та план роботи щодо покращення репутації.
Крім аналізу та виявлення сильних/слабких сторін бренду, прогнозуємо репутацію, повідомляємо чіткі терміни, вартість, розповідаємо про ефективні методи формування позитивного іміджу.
Виділяємо майданчики для роботи, складаємо рекомендації щодо нівелювання негативу та роботи зі зворотнім зв’язком. Розповідаємо про найбільш ефективні методи для покращення ситуації.
Відгуки клієнтів
Веблайн - наші улюблені партнери. Це розумні, ввічливі, доброзичливі і професійні хлопці, які завжди готові прийти на допомогу. Ми починали з налаштування Facebook-реклами: саме Веблайн відповідає за те, щоб комерційні матеріали на нашому сайті отримували максимальне охоплення. Нещодавно почали працювати з ними також над пошуковою оптимізацією mc.today. Я ціную цю команду за чуйність, надійність та проактивність.
Висловлюю свою вдячність колективу та керівництву компанії Webline Promotion за маркетингову підтримку в розвитку сайту. За швидке та своєчасне прийняття рішень, а найголовніше правильних рішень на тих чи інших етапах просування нашого бренду в internet-просторі. Співробітництво з вами приємно здивувало та змінило мою думку щодо digital-агентств у цілому. Бажаю вам і в подальшому тримати таку ж марку, а також якомога більше цікавих проектів та задоволених клієнтів.
Керівник та співвласник видання mc.today Віра Черниш порадила мені Webline Promotion для налаштування реклами у соціальних мережах. Я дуже вдячна їй за цю рекомендацію! Наш досвід роботи з Webline Promotion – це задоволення професіоналізмом команди та результатами. Всі налаштування реклами в Facebook та Instagram, а також креатив рекламних оголошень робить для нас команда Webline. Особливо цінним для нас у роботі з Webline є проактивність команди, їхнє розуміння суті нашого бренду, дбайливе ставлення до нашого рекламного бюджету та фокус на результаті. Прозора та постійна комунікація з Анною Кіш і Єлизаветою Камчатною дозволяє оперативно приймати рішення, отримувати задоволення від процесу та разом радіти результатам. Все це надає відчуття єдиної маркетингової команди для нашого бренду. Це дуже круто! Аня, Ліза та вся команда Webline, дякую вам!
Шукав підрядника для реалізації КММ-просування дуже складного проекту (каркасно-тентові конструкції, вироби). Webline вразили своєю уважністю до проекту + одразу запропонували кілька варіантів реалізації. Завжди дослухалися до коригувань та зауважень. Також порадував дуже оперативний зв’язок з менеджером Лізою та керівником відділу РРС Ксенією. Будь-які питання вирішувалися дуже швидко та професійно. Сподіваюся на подальше продуктивне співробітництво! + треба спробувати ще ваші інші послуги ☺
Ми співпрацюємо з агентством Webline Promotion вже понад 2 роки, і варто зауважити, що дуже задоволені своїм вибором. З компанією Webline Promotion приємно працювати, оскільки ми знаємо, що всі задачі будуть виконані оперативно та якісно. Особлива подяка Анні та Єлизаветі за зв’язок 24/7 та творчий підхід до роботи.
Дякуємо Веблайну за чудово налагоджену роботу, професіоналізм співробітників та їхню незвичайну доброзичливість. З вами працюється легко та з задоволенням. За короткий час розрізнена інформація щодо просування сайту була зібрана воєдино, структурована, зафіксована у вигляді чітких ТЗ. Тепер залишається лише впроваджувати рекомендації.
- Аналіз основних запитів - Аналіз топ-10 брендової та репутаційної видачі - Аналіз негативу за останні 3 місяці з топ-10 - Сегментація негативу та SWOT-аналіз - Рекомендації щодо виправлення ситуації
- Аналіз основних запитів - Аналіз топ-10 брендової, репутаційної та HR видачі - Аналіз негативу за останні 3 місяці з топ-10 - Сегментація негативу та SWOT-аналіз - Рекомендації щодо виправлення ситуації
- Аналіз основних запитів - Аналіз топ-10 HR видачі - Аналіз негативу за останні 6 місяців з топ-10 - Сегментація негативу та SWOT-аналіз - Рекомендації щодо виправлення ситуації
- Аналіз основних запитів брендової, репутаційної та HR видачі - Аналіз топ-20 брендової, репутаційної та HR видачі - Аналіз негативу за останні 6 місяців з топ-20 - Сегментація негативу та SWOT-аналіз - Репутаційне прогнозування та детальний план дій щодо нівелювання негативу