SEO-аудит сайту

Пошуковий аудит сайту – це послуга, що спрямована на визначення та вирішення проблем оптимізації сайту, а також виявлення точок зростання проекту в пошукових системах.

Нам довіряють

Навіщо вам потрібен SEO-аудит сайту?

Вже працюєте над просуванням, проте немає трафіку та продажів?

Оцінимо якість оптимізації на сайті.
Виявимо слабкі сторони та можливості для зростання проекту в органічному пошуку.
Розробимо ефективну стратегію просування сайту в пошукових системах.
У вас молодий сайт, і ви не знаєте, з чого почати просування?


Дослідимо нішу та оцінимо конкуренцію.
Проведемо аналіз поточного стану сайту.
Надамо готові рішення для швидкого запуску сайту та отримання перших клієнтів.
Є сумніви щодо поточної стратегії просування?

Проведемо аналіз раніше виконаних робіт з просування сайту.
Виявимо точки зростання проекту в органічному пошуку.
Скоригуємо подальшу стратегію з метою збільшення трафіку та конверсії через канал SEO.

Як ми проводимо пошуковий аудит?

1. SWOT-аналіз проекту
2. Технічний аналіз
3. Контент-аудит
4. Аналіз зовнішньої оптимізації
5. Веб-аналітика
SWOT-аналіз включає виявлення сильних та слабких сторін проекту, його можливостей та погроз для розвитку бізнесу в інтернеті.

Головне завдання SWOT-аналізу – оцінити поточний стан сайту та виявити можливості для швидкого зростання проекту.


Це вихідний пункт для побудови правильної стратегії просування сайту.
Ми перевіримо, чи є на вашому сайті помилки, які заважають успішно просувати його в пошукових системах.

За умови виявлення технічних помилок ви отримуєте докладні рекомендації щодо їх усунення.
Аудит контенту – це оцінювання інформаційного вмісту сторінок сайту. Він включає аналіз текстових зон:

  • метатеги – Title, Decsription;
  • «хлібні крихти»;
  • заголовки Н1;
  • входження запитів у лістинги товарів;
  • аналіз текстів на основних сторінках сайту.

Після проведення контент-аудиту ви отримаєте перелік рекомендацій з покращення контенту на вашому сайті.
Аналіз зовнішньої оптимізації – це перевірка поточної посилальної маси сайту.

Основні завдання:

  • виявити динаміку приросту та кількість зворотних посилань;
  • оцінити якість розміщених посилань на ваш сайт;
  • провести аналіз зовнішнього анкор-листа.

Під час аудиту зовнішньої посилальної маси ми проводимо аналіз конкурентів, що дає можливість оцінити якість їхнього посилального профілю та на основі отриманих даних – будувати ефективну стратегію просування посилальними факторами.
Веб-аналітика – це перелік дій та інструментів, за допомогою яких можна зібрати дані про відвідувачів вашого сайту.

Інструменти веб-аналітики дозволяють оцінити якість поточного трафіку, відсоток конверсії, дії відвідувачів на вашому сайті.

Основне завдання – пошук точок зростання для збільшення відвідуваності сайту та продажів за допомогою SEO.

Кейси з просування сайтів

Відгуки клієнтів

Вартість пошукового аудиту

Базовий
від 8000 грн.
- Сайт візитка
- Корпоративний сайт
- Інтернет-магазин вузької тематики
Преміум
від 15000 грн.
- Великий портал
- Прайс-агрегатор
- Інтернет-гіпермаркет
Стандарт
від 10000 грн.
- Інформаційний сайт
- Сайт із продажу послуг
- Інтернет магазин
Інші послуги
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Ви вибрали тариф "Базовий"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Ви вибрали тариф "Стандарт"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Ви вибрали тариф "Преміум"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Залиште заявку прямо зараз