Зняття санкцій пошукових систем

Зняття санкцій пошукових систем – це послуга, що спрямована на виявлення причин потрапляння сайту під фільтр та їх усунення за короткий проміжок часу.

Нам довіряють

Сайт потрапив під санкції, якщо у вас:

Раптово знизився трафік

Миттєве падіння відвідуваності з органічного пошуку в одній з пошукових систем.

Помітно зменшився індекс

Значне зниження проіндексованих сторінок у пошукових системах Яндекс чи Google.

Просіли позиції

Аномальне просідання позицій за ключовими запитами на >20-30 пунктів.

Етапи виведення сайту з-під фільтра

1. Виявлення санкцій
2. Визначення фільтра
3. Стратегія зняття санкцій
4. План робіт
5. Виведення сайту з-під фільтра/санкцій
Перший крок – визначити, чому сайт опинився під фільтром. Ми дивимося, які роботи проводилися останнім часом, що могло вплинути на лояльність пошукових систем. Для цього нам потрібен доступ до веб-аналітики. Поширені причини потрапляння сайту під санкції:

  • публікація неунікального контенту;
  • занадто оптимізовані тексти;
  • різке зростання чи спадання зовнішньої посилальної маси;
  • накрутка поведінкових факторів;
  • велика кількість рекламних елементів та ін.

Знаючи, що саме не подобається пошуковим роботам, ми зможемо розробити стратегію для поліпшення ситуації.
Під час аналізу проекту ми визначаємо фільтр, під який потрапив сайт. Це може бути:

  • Баден-Баден – спрямований на занадто оптимізовані тексти, використовується для запитів інформаційного та комерційного змісту.
  • Мінусинськ – блокує сайти за неприродну посилальну масу.
  • АГС – бореться з так званими сателітами, «посилальними фермами», які використовують лише для торгівлі посиланнями та «чорних» методів просування.
  • Афіліювання – перешкоджає монополізації у видачі. Тобто якщо компанія створила декілька сайтів, щоб зайняти ТОП, у результатах залишиться лише один – найбільш релевантний.
  • Adult – захист користувачів від контенту категорії 18+.
  • Panda – бореться з неякісними матеріалами на сайті.
  • Penguin – аналог Мінусинська.
  • Ручні санкції – тут причини можуть бути різноманітними.

Останні три фільтри – розробка Google, інші – Яндекс.
Після визначення фільтра ми розробляємо правильну стратегію зі зняття санкцій. Певні дії залежать від типу застосованого фільтра, але загальна схема така:

  • аналізуємо зміни на сайті, що призвели до санкцій;
  • опрацьовуємо шляхи вирішення проблеми;
  • активно спілкуємося зі співробітниками технічної підтримки пошукової системи, якщо це необхідно.

Успішна стратегія дозволяє повернути цільовий трафік, позиції та конверсію.
На цьому етапі ми складаємо план робіт та прописуємо певні дії для виведення сайту з-під фільтра пошукових систем. Алгоритм залежить від типу застосованих санкцій, операцій, що призвели до них. Якщо проблема у контенті, ми:

  • переглядаємо всі тексти, розміщені на сайті, перевіряємо їх на відповідність вимогам пошукових систем;
  • складаємо ТЗ на новий контент (виконавці можуть бути з вашого чи нашого боку);
  • публікуємо матеріали та відправляємо сторінки на переіндексацію.

Якщо причина у посиланнях, ми:

  • вивантажуємо всі посилання, що ведуть на ваш сайт;
  • аналізуємо джерела;
  • знімаємо посилання з поганих донорів, натомість знаходимо якісних, відправляємо сторінки на переіндексацію.
Після всіх маніпуляцій ми відправляємо до технічної підтримки пошукової системи запит щодо підтвердження зняття санкцій. У відповідь надходить лист з повідомленням про позитивне закінчення справи, в особистому кабінеті зникає інформація про застосування фільтра.

Результати успішної роботи:

  • повернення минулих позицій;
  • нормалізація трафіка;
  • відновлення кількості проіндексованих сторінок.

Кейси з просування сайтів

Відгуки клієнтів

Вартість виведення сайту з-під фільтра

Вартість та термін виведення сайту з-під фільтра залежать від виду та рівня санкцій пошукових систем.

Інші послуги
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Залиште заявку прямо зараз