Просування
англомовних сайтів
у Google

Збільшуємо зростання органічного трафіку та замовлень для проектів у США та Європі.

Нам довіряють

Особливості SEO-просування англомовного сайту

Технічний аудит

Детальний аналіз сайту щодо найменших технічних помилок.
Особлива увага до перевірки швидкості завантаження сайту у зв’язку з Google Speed Update.
Лише адаптивні сайти або з мобільною версією. Mobile First Index вже давно за кордоном.
Семантичне ядро
Окрім Adwords, потрібно використовувати сторонні сервіси: Ahrefs, Serpstat, SemRush та ін.
Інформаційні ключі будуть переважати.
Потрібно писати статті та просувати їх.
Кластеризація ключових слів майже не відрізняється від СНД.
Лінкбілдинг
Неможливо обійтися без посилальної маси під час просування в США та Європі. Особливо в конкурентних нішах.
Немає звичних бірж для купівлі посилань. Лише ручна робота та дуже багато часу.
Висока ціна посилань. Вартість одного посилання може сягати 1000 доларів.

Як відбувається оптимізація та просування англомовних сайтів?

1. Аналіз ніші
2. Стратегія просування
3. Внутрішня складова
4. Посилання
5. Web-аналітика
Попередній етап перед розкруткою сайту. Занурюємося в бізнес клієнта та оцінюємо конкуренцію в цій тематиці.

Аналіз допомагає:

  • виявити найбільш пріоритетні та перспективні ключові фрази для просування англомовного сайту в Google;
  • визначити оптимальний бюджет на зовнішнє просування;
  • оцінити потенціал органічного трафіку та виводу в ТОП запитів.
Після аналізу ніші ми переходимо до формування правильної стратегії. Проводимо SWOT-аналіз вашого сайту та виявляємо точки зростання проекту.


Правильна стратегія дозволяє:

  • скласти чітку послідовність дій;
  • комплексно опрацювати всі сторони сайту;
  • швидко змінювати підходи на основі ефективності.
Далі переходимо до внутрішньої оптимізації проекту, яка дозволяє підготувати фундамент для якісного просування проекту.

Вона складається з:

  • збору запитів та формування правильної структури сайту;
  • оптимізації текстових зон на сайті (метадані, заголовки, текст та ін.);
  • налаштування службових файлів та багато іншого.
Робота з посилальною масою проекту. Під час просування англомовних сайтів це дуже великий об’єм роботи.

Зважаючи на те, що на англомовному ринку немає бірж, після аналізу конкурентів ми будемо використовувати наступні методи:

  • крауд-маркетинг (розміщення постів в тематичних гілках);
  • аутріч (публікація постів/статей на інших майданчиках).
У своїй роботі для звітування ми використовуємо сервіс Google Data Studio. З його допомогою ми створюємо індивідуальні інтерактивні дашборди для кожного проекту. В них ми відображаємо ключові показники ефективності, котрі обговорюються перед складанням угоди.

Якщо ви не знайомі з цим сервісом та не бачили звітів, ось приклад.

Кейси з просування сайтів

Відгуки клієнтів

Вартість просування англомовних сайтів

Optimization
від 500 $
- Технічна оптимізація
- Збір та кластеризація семантичного ядра
- Формування структури сайту
- Текстова оптимізація
- Налаштування веб-аналітики (Google Data Studio)
Support
від 300$
Щомісяця:
- Аналіз пошукової оптимізації
- Моніторинг показників (KPI)
- Консультація фахівця
Promotion
від 750$
- Технічна оптимізація
- Збір та кластеризація семантичного ядра
- Формування структури сайту
- Текстова оптимізація
- Робота з комерційними чинниками
- Оптимізація поведінкових факторів
- Зовнішня оптимізація (лінкбілдінг)
- Налаштування веб-аналітики (Google Data Studio)
Інші послуги
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Ви вибрали тариф "Optimization"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Ви вибрали тариф "Promotion"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Ви вибрали тариф "Support"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Залиште заявку прямо зараз