Швидкий запуск продажів товарів і послуг в соціальних мережах під ключ.
Отримати консультацію
Менеджер нашої компанії зв'яжеться з вами і відповість на всі питання
Нам довіряють
Які завдання вирішує таргетована реклама
Продаж товарів
Таргетована реклама допомагає продавати товари в соціальних мережах при мінімальній вартості контакту з користувачем.
Продаж послуг
За допомогою реклами в соціальних мережах можна забезпечити продажі при мінімальній вартості заявки.
Просування бренду
Підтримує масштабні кампанії брендингу для охоплення аудиторії соціальних платформ.
Дистрибуція контенту
Дозволяє розповсюджувати та популяризувати контент серед аудиторії при оптимальних вкладеннях.
Залучення підписників
Допомагає якісному нарощуванню підписників з цільової аудиторії.
Просування заходів
Залучення цільової аудиторії на події за допомогою таргетованої реклами.
Етапи роботи над проектом
1. Розробка стратегії
2. Налаштування аналітичних сервісів
3. Створення рекламних оголошень
4. Тестування кампаній
5. Оптимізація кампаній
6. Аналітика рекламних кампаній
Надія - не найкраща стратегія.
Стратегія дозволяє досягати поставлених цілей при оптимальних інвестиціях.
Для формування стратегії ми визначаємо і сегментуємо цільову аудиторію, виявляємо її потреби, інтереси та інші характеристики. Потім на підставі цих даних, а також цілей рекламної кампанії формуємо рекламну стратегію, визначаємо налаштування та інструменти для отримання результату.
Дані рекламних кампаній - цінний ресурс, на якому базується подальша результативність.
Для аналізу ефективності рекламних кампаній необхідні дані. Для цього ми встановлюємо і налаштовуємо Google Analytics і Facebook Pixel. Це невід'ємна частина роботи для будь-якого проекту.
Оголошення - "обличчя" проекту.
Зустрічають за оголошенням.
У таргетованій рекламі багато що залежить від якості креативу та його привабливості. Ми формуємо статичні і анімовані банери, а також пишемо для них продають тексти, що продають. Це дозволяє отримувати трафік за оптимальну вартість.
Оптимізація рекламних кампаній дозволяє поліпшити результат або запобігти його погіршенню, якщо він вже оптимальний.
Ми уважно стежимо за статистикою і за необхідності вносимо корективи в аудиторії або створюємо нові банери. Оновлення банерів - наша обов'язкова процедура на тривалих відрізках рекламних кампаній.
Оптимізація рекламних кампаній дозволяє поліпшити результат або запобігти його погіршення, якщо він вже оптимальний.
Ми уважно стежимо за статистикою і при необхідності вносимо корективи в аудиторії або створюємо нові банери. Оновлення банерів - наша обов'язкова процедура на тривалих відрізках рекламних кампаній.
Регулярні аналітичні зрізи показують точки зростання і проблемні місця в рекламних кампаніях.
Ми регулярно аналізуємо результати рекламних кампаній за допомогою Google Analytics і Facebook Pixel. На підставі цих даних ми вибудовуємо тактику дій з оптимізації реклами.
Переваги роботи з нами
Контроль
Відстеження прогресу в CRM Bitrix24 будь-коли.
Справедливість
Оплата за роботу фахівців, а не від бюджету кампаній.
Гнучкість
Використання ручних і автоматичних інструментів для досягнення якості нарівні з оперативністю змін.
Звітність
Моніторинг KPI в автоматизованому звіті на базі Google Data Studio.
Комунікація
Персональний менеджер проекту для оперативної комунікації та вирішення задач.
Масштабування
Надання рекомендацій щодо сайту і нових джерел трафіку для розвитку проекту.
Веблайн - наші улюблені партнери. Це розумні, ввічливі, доброзичливі і професійні хлопці, які завжди готові прийти на допомогу. Ми починали з налаштування Facebook-реклами: саме Веблайн відповідає за те, щоб комерційні матеріали на нашому сайті отримували максимальне охоплення. Нещодавно почали працювати з ними також над пошуковою оптимізацією mc.today. Я ціную цю команду за чуйність, надійність та проактивність.
Висловлюю свою вдячність колективу та керівництву компанії Webline Promotion за маркетингову підтримку в розвитку сайту. За швидке та своєчасне прийняття рішень, а найголовніше правильних рішень на тих чи інших етапах просування нашого бренду в internet-просторі. Співробітництво з вами приємно здивувало та змінило мою думку щодо digital-агентств у цілому. Бажаю вам і в подальшому тримати таку ж марку, а також якомога більше цікавих проектів та задоволених клієнтів.
Керівник та співвласник видання mc.today Віра Черниш порадила мені Webline Promotion для налаштування реклами у соціальних мережах. Я дуже вдячна їй за цю рекомендацію! Наш досвід роботи з Webline Promotion – це задоволення професіоналізмом команди та результатами. Всі налаштування реклами в Facebook та Instagram, а також креатив рекламних оголошень робить для нас команда Webline. Особливо цінним для нас у роботі з Webline є проактивність команди, їхнє розуміння суті нашого бренду, дбайливе ставлення до нашого рекламного бюджету та фокус на результаті. Прозора та постійна комунікація з Анною Кіш і Єлизаветою Камчатною дозволяє оперативно приймати рішення, отримувати задоволення від процесу та разом радіти результатам. Все це надає відчуття єдиної маркетингової команди для нашого бренду. Це дуже круто! Аня, Ліза та вся команда Webline, дякую вам!
Шукав підрядника для реалізації КММ-просування дуже складного проекту (каркасно-тентові конструкції, вироби). Webline вразили своєю уважністю до проекту + одразу запропонували кілька варіантів реалізації. Завжди дослухалися до коригувань та зауважень. Також порадував дуже оперативний зв’язок з менеджером Лізою та керівником відділу РРС Ксенією. Будь-які питання вирішувалися дуже швидко та професійно. Сподіваюся на подальше продуктивне співробітництво! + треба спробувати ще ваші інші послуги ☺
Ми співпрацюємо з агентством Webline Promotion вже понад 2 роки, і варто зауважити, що дуже задоволені своїм вибором. З компанією Webline Promotion приємно працювати, оскільки ми знаємо, що всі задачі будуть виконані оперативно та якісно. Особлива подяка Анні та Єлизаветі за зв’язок 24/7 та творчий підхід до роботи.
Дякуємо Веблайну за чудово налагоджену роботу, професіоналізм співробітників та їхню незвичайну доброзичливість. З вами працюється легко та з задоволенням. За короткий час розрізнена інформація щодо просування сайту була зібрана воєдино, структурована, зафіксована у вигляді чітких ТЗ. Тепер залишається лише впроваджувати рекомендації.