Реклама мобільних додатків

Реклама мобільного додатка дозволяє за найменший час збільшити кількість користувачів, стимулювати їх до взаємодії з додатком або здійснення конверсії.

Нам довіряють

Особливості реклами мобільних додатків

У яких системах можлива реклама мобільних додатків

Наразі сервісів та рекламних систем, які просувають мобільні додатки, досить багато. Кожна з таких систем має свої переваги та недоліки. Ми можемо запропонувати вам роботу в наступних рекламних системах:
- Google Ads;
- Facebook;
- Twitter;
- CPA мережі.
Цілі та завдання реклами мобільних додатків
Для реклами будь-якого об’єкту, чи то додаток, чи то сайт, важливо розуміти цілі, котрих потрібно досягти. Реклама мобільних додатків зазвичай відповідає таким цілям:
- монетизація додатка;
- збільшення продажів товарів та послуг;
- зростання лояльності клієнтів;
- підвищення LTV клієнта;
- зростання цінності бренду.
Можливості реклами мобільних додатків
Ринок інтернет-реклами розвивається дуже швидко, можливості таргетингу та функціоналу зростають, рівень релевантності оголошень, відповідно, також:
- гнучкі налаштування таргетингу;
- показ на мобільних пристроях;
- можливості ретаргетингу;
- різноманітні формати креативів;
- можливість відстежувати статистику та поведінку користувачів.

Етапи роботи над проектом

1. Розробка стратегії
2. Налаштування акаунта
3. Інтеграція з аналітичними сервісами
Вивчення ніші дозволяє отримати інформацію, що впливає на стратегію просування. З’ясовуються портрети цільової аудиторії, її інтереси. Після систематизації зібраної інформації та аналізу сайту, що просуваємо, визначаються канали залучення трафіку та метрики, за якими буде оцінюватись ефективність рекламної кампанії. Розробка стратегії складається с таких проміжних етапів:

  • визначення цілей проекту;
  • формування портрету цільової аудиторії та його сегментація;
  • аналіз сильних та слабких сторін у порівнянні з конкурентами;
  • формування стратегії досягнення цілей;
  • формування КРІ.
У залежності від стратегії просування визначається структура рекламного акаунта та його налаштування. Для найбільш результативної спрямованості на користувачів та подальшого аналізу статистики встановлюється сегментація рекламних кампаній (за категоріями, каналами залучення, геолокацією, статтю та ін.). Найважливіші налаштування та особливості рекламних кампаній:

  • географічний таргетинг;
  • часовий таргетинг;
  • пріоритетні категорії для реклами;
  • бюджет;
  • параметри-виключення.
Після початку демонстрації оголошень йде найважливіша частина роботи з рекламною кампанією – аналітика. На цьому етапі варто оцінити різноманітні показники та параметри:

  • кількість та вартість встановлень;
  • вартість взаємодії;
  • коефіцієнти конверсій;
  • коректність налаштувань таргетингу та гіпотез;
  • місця розміщення оголошень та їхня ефективність.

Кейси

Відгуки клієнтів

Мы пропонуємо

Вартість мобільної реклами

Базовий
від 6000 грн.
- Розробка стратегії просування проекту
- Налаштування рекламних кампаній в пошуку і мережах
- Налаштування ретаргетингу
- Звітність
Профі
від 20000 грн.
- Налаштування систем веб-аналітики
- Налаштування наскрізний веб-аналітики
- Розробка стратегії просування проекту
- Налаштування рекламних кампаній в пошуку і мережах
- Налаштування ретаргетингу
- Налаштування динамічного ретаргетінга
- Налаштування інших рекламних кампаній (відеореклама, реклама в пошті Gmail та інші)
- Масштабні рекламні кампанії в декількох джерелах паралельно
- Аналітика трафіку кампаній
- Звітність
Оптимальний
від 10000 грн.
- Налаштування систем веб-аналітики
- Розробка стратегії просування проекту
- Налаштування рекламних кампаній в пошуку і мережах
- Налаштування ретаргетингу
- Налаштування динамічного ретаргетінга
- Налаштування інших рекламних кампаній (відеореклама, реклама в пошті Gmail та інші)
- Аналітика трафіку кампаній
- Звітність
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Ви вибрали тариф "Базовий"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Ви вибрали тариф "Оптимальний"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Ви вибрали тариф "Профі"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Залиште заявку прямо зараз