Аудит рекламної кампанії

Це аналіз ефективності вашої контекстної реклами, що дозволяє скоригувати стратегію та отримати гарний результат.

Нам довіряють

Навіщо вам потрібен аудит рекламних кампаній

Оголошення в Яндекс та Google не приносять замовлень?

Лише грамотно налаштована КР точно відповідає на запити користувачів. Мета аналізу рекламної кампанії – виявлення помилок у налаштуваннях, підготовка рекомендацій щодо підвищення цільового трафіку, зниження ціни кліка.

Не в змозі оцінити ефективність контекстної реклами?

Кому демонструються ваші оголошення в інтернеті? Чи потрапляє на сайт цільовий трафік? Є проблеми з посадковими сторінками? Чи цікавить ваша пропозиція користувачів? Аудит рекламної кампанії відповість на ці питання.

Є сумніви щодо компетентності вашого спеціаліста?
Замовляйте аудит, якщо потрібно оцінити якість поточного просування. Ви отримаєте перелік «проблемних місць» та рекомендації щодо виправлення. Це керівництво до дії для вашого співробітника, що відповідає за ведення кампаній в Яндекс.Дірект, Google Adwords.

Етапи аудиту контекстної реклами

1. Аналіз налаштувань кампаній
2. Аналіз статистики
3. Додатковий аналіз
4. Висновок аудиту
Некоректні налаштування рекламних кампаній у 90% випадків призводять до марних витрат рекламного бюджету. Ми аналізуємо наступні елементи та налаштування:

  • структура акаунта, кампаній, груп оголошень;
  • семантичне ядро, пошукові запити;
  • мінус-слова;
  • оголошення;
  • розширення оголошень;
  • ставки;
  • налаштування рекламних кампаній;
  • налаштування акаунта;
  • інші налаштування.
Статистика рекламних кампаній – основний індикатор проблем. Для виявлення причин неефективної реклами ми перевіряємо наступні показники і параметри:

  • клікабельність;
  • ціни за клік;
  • показники залученості;
  • досягнення мікро- та макроконверсій користувачами;
  • вартість конверсій;
  • транзакційність, вартість транзакції (для інтернет-магазинів);
  • ROI та ROAS;
  • показники LTV;
  • інші показники.
Іноді причина негативних результатів полягає не у внутрішніх налаштуваннях акаунта, а в зовнішніх силах. У такому випадку ми можемо проводити:

  • поверхневий аналіз ринку, ніші та конкурентів;
  • перевірку щодо рівня відповідності результату цілям;
  • аналіз зручності користування сайтом, працездатність елементів, тестування елементів, що сприяють продажам.
Надаємо документ з наступною інформацією:

  • визначення точок зростання проекту;
  • пропозиції варіантів стратегії;
  • рекомендації щодо впровадження для досягнення цілей рекламних кампаній.

Кейси по контекстній рекламі

Відгуки клієнтів

Мы пропонуємо

Вартість аудиту контекстної реклами

Базовий
від 4000 грн.
- Сайт-візитка
- Корпоративний сайт
- Інтернет-магазин вузької тематики
Преміум
від 16000 грн.
- Великий портал
- Прайс-агрегатор
- Інтернет-гіпермаркет
Стандарт
від 8000 грн.
- Інформаційний сайт
- Сайт із продажу послуг
- Інтернет-магазин
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Ви вибрали тариф "Базовий"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Ви вибрали тариф "Стандарт"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Ви вибрали тариф "Преміум"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Залиште заявку прямо зараз