Це аналіз ефективності вашої контекстної реклами, що дозволяє скоригувати стратегію та отримати гарний результат.
Нам довіряють
Навіщо вам потрібен аудит рекламних кампаній
Оголошення в Яндекс та Google не приносять замовлень?
Лише грамотно налаштована КР точно відповідає на запити користувачів. Мета аналізу рекламної кампанії – виявлення помилок у налаштуваннях, підготовка рекомендацій щодо підвищення цільового трафіку, зниження ціни кліка.
Не в змозі оцінити ефективність контекстної реклами?
Кому демонструються ваші оголошення в інтернеті? Чи потрапляє на сайт цільовий трафік? Є проблеми з посадковими сторінками? Чи цікавить ваша пропозиція користувачів? Аудит рекламної кампанії відповість на ці питання.
Є сумніви щодо компетентності вашого спеціаліста?
Замовляйте аудит, якщо потрібно оцінити якість поточного просування. Ви отримаєте перелік «проблемних місць» та рекомендації щодо виправлення. Це керівництво до дії для вашого співробітника, що відповідає за ведення кампаній в Яндекс.Дірект, Google Adwords.
Етапи аудиту контекстної реклами
1. Аналіз налаштувань кампаній
2. Аналіз статистики
3. Додатковий аналіз
4. Висновок аудиту
Некоректні налаштування рекламних кампаній у 90% випадків призводять до марних витрат рекламного бюджету. Ми аналізуємо наступні елементи та налаштування:
структура акаунта, кампаній, груп оголошень;
семантичне ядро, пошукові запити;
мінус-слова;
оголошення;
розширення оголошень;
ставки;
налаштування рекламних кампаній;
налаштування акаунта;
інші налаштування.
Статистика рекламних кампаній – основний індикатор проблем. Для виявлення причин неефективної реклами ми перевіряємо наступні показники і параметри:
клікабельність;
ціни за клік;
показники залученості;
досягнення мікро- та макроконверсій користувачами;
вартість конверсій;
транзакційність, вартість транзакції (для інтернет-магазинів);
ROI та ROAS;
показники LTV;
інші показники.
Іноді причина негативних результатів полягає не у внутрішніх налаштуваннях акаунта, а в зовнішніх силах. У такому випадку ми можемо проводити:
поверхневий аналіз ринку, ніші та конкурентів;
перевірку щодо рівня відповідності результату цілям;
аналіз зручності користування сайтом, працездатність елементів, тестування елементів, що сприяють продажам.
Надаємо документ з наступною інформацією:
визначення точок зростання проекту;
пропозиції варіантів стратегії;
рекомендації щодо впровадження для досягнення цілей рекламних кампаній.
Веблайн - наші улюблені партнери. Це розумні, ввічливі, доброзичливі і професійні хлопці, які завжди готові прийти на допомогу. Ми починали з налаштування Facebook-реклами: саме Веблайн відповідає за те, щоб комерційні матеріали на нашому сайті отримували максимальне охоплення. Нещодавно почали працювати з ними також над пошуковою оптимізацією mc.today. Я ціную цю команду за чуйність, надійність та проактивність.
Висловлюю свою вдячність колективу та керівництву компанії Webline Promotion за маркетингову підтримку в розвитку сайту. За швидке та своєчасне прийняття рішень, а найголовніше правильних рішень на тих чи інших етапах просування нашого бренду в internet-просторі. Співробітництво з вами приємно здивувало та змінило мою думку щодо digital-агентств у цілому. Бажаю вам і в подальшому тримати таку ж марку, а також якомога більше цікавих проектів та задоволених клієнтів.
Керівник та співвласник видання mc.today Віра Черниш порадила мені Webline Promotion для налаштування реклами у соціальних мережах. Я дуже вдячна їй за цю рекомендацію! Наш досвід роботи з Webline Promotion – це задоволення професіоналізмом команди та результатами. Всі налаштування реклами в Facebook та Instagram, а також креатив рекламних оголошень робить для нас команда Webline. Особливо цінним для нас у роботі з Webline є проактивність команди, їхнє розуміння суті нашого бренду, дбайливе ставлення до нашого рекламного бюджету та фокус на результаті. Прозора та постійна комунікація з Анною Кіш і Єлизаветою Камчатною дозволяє оперативно приймати рішення, отримувати задоволення від процесу та разом радіти результатам. Все це надає відчуття єдиної маркетингової команди для нашого бренду. Це дуже круто! Аня, Ліза та вся команда Webline, дякую вам!
Шукав підрядника для реалізації КММ-просування дуже складного проекту (каркасно-тентові конструкції, вироби). Webline вразили своєю уважністю до проекту + одразу запропонували кілька варіантів реалізації. Завжди дослухалися до коригувань та зауважень. Також порадував дуже оперативний зв’язок з менеджером Лізою та керівником відділу РРС Ксенією. Будь-які питання вирішувалися дуже швидко та професійно. Сподіваюся на подальше продуктивне співробітництво! + треба спробувати ще ваші інші послуги ☺
Ми співпрацюємо з агентством Webline Promotion вже понад 2 роки, і варто зауважити, що дуже задоволені своїм вибором. З компанією Webline Promotion приємно працювати, оскільки ми знаємо, що всі задачі будуть виконані оперативно та якісно. Особлива подяка Анні та Єлизаветі за зв’язок 24/7 та творчий підхід до роботи.
Дякуємо Веблайну за чудово налагоджену роботу, професіоналізм співробітників та їхню незвичайну доброзичливість. З вами працюється легко та з задоволенням. За короткий час розрізнена інформація щодо просування сайту була зібрана воєдино, структурована, зафіксована у вигляді чітких ТЗ. Тепер залишається лише впроваджувати рекомендації.