Ретаргетинг

Згідно з дослідженнями, більше 90% відвідувачів залишають сайт, не здійснивши конверсію, а користувачі, що повернулися на сайт, здійснюють конверсії в 1,5-2 рази частіше, ніж нові. Бажаєте охопити потенційних клієнтів та переконати їх купити? Спробуйте ретаргетинг!

Нам довіряють

Навіщо потрібен ретаргетинг

Користувачі «кидають» кошик?

Часто користувачі залишають сайт, не оформивши замовлення. Причин може бути багато: від часу прийняття рішення про купівлю до бажання порівняти ваші ціни з цінами конкурентів. Ретаргетинг – один з найефективніших інструментів для боротьби з кинутими кошиками.
Ви бажаєте розповісти своїм покупцям про новинку?

У вас вже є покупці, і ви хочете запропонувати їм новинки чи анонсувати розпродаж? Ретаргетинг допоможе досягти цих цілей.

Ви бажаєте запропонувати знижку потенційним клієнтам?

Клієнт провів вдосталь часу на сайті, цікавився товарами та умовами доставки, але так і не купив? Можливо, його бентежить ціна. Запропонуйте йому знижку чи особливі умови сервісу. Це легко зробити за допомогою ретаргетингу.

Етапи роботи над проектом

1. Визначення бізнес-цілей проекту та КРІ
2. Формування портрету ЦА
3. Налаштування збору аудиторій
4. Налаштування рекламних кампаній і креативів
5. Запуск і первинна оптимізація
Перед початком робіт потрібно визначити, яких цілей необхідно досягти і як треба вимірювати ефективність рекламних кампаній. Відповідно до них можна сформувати ключові показники досягнення цілей – Key Performance Indicators. Серед КРІ можуть бути:

  • продажі;
  • заявки;
  • показники залученості;
  • охоплення користувачів;
  • дзвінки.
На підставі встановлених цілей формуємо портрет цільової аудиторії – сукупність характеристик, які описують специфіку та особливості покупців. На цьому етапі також визначаються аудиторії, які потрібно повертати на сайт. Можливі аудиторії для ретаргетингу:

  • кинуті кошики;
  • користувачі, що вже купували на сайті;
  • потенційні покупці;
  • користувачі, які повернулися;
  • користувачі, що подивилися огляд товару на каналі YouTube.
Для показу оголошень ретаргетингу лише потрібним користувачам слід налаштувати збір аудиторій цих користувачів. Аудиторії можна збирати різними способами, серед яких:

  • Аудиторії Google Analytics.
  • Аудиторії Google Ads.
  • Власні бази електронних пошт.
  • Користувачі каналу YouTube.
  • Користувачі з CRM системи.
Після настройки збору аудиторій слід виконати основні настройки аккаунта і рекламних кампаній, які допоможуть запобігти нецільові переходи на сайт і дозволять зробити рекламу вигідною і ефективною. Мова йде про такі налаштуваннях:

  • Геотаргетинг.
  • Бюджети і ставки.
  • Виняток майданчиків.
  • Налаштування охоплення.
  • Створення привабливих оголошень.
Аналіз і оптимізація первинної статистики дозволить вчасно зреагувати на зміни в кампаніях, підвищити ефективність оголошень, протестувати різні гіпотези. Серед основних робіт по первинній оптимізації можуть бути:


  • Виняток неефективних місць розміщень.
  • Тестування і зміна оголошень.
  • Корекція таргетинг.
  • Корекція ставок.
  • Призупинення неефективних елементів.

Кейси по контекстній рекламі

Відгуки клієнтів

Вартість ретаргетингу

Базовий
від 6000 грн.
- Розробка стратегії просування проекту
- Налаштування рекламних кампаній в пошуку і мережах
- Налаштування ретаргетингу
- Звітність
Профі
від 20000 грн.
- Налаштування систем веб-аналітики
- Налаштування наскрізної веб-аналітики
- Розробка стратегії просування проекту
- Налаштування рекламних кампаній в пошуку і мережах
- Налаштування ретаргетингу
- Налаштування динамічного ретаргетінга
- Налаштування інших рекламних кампаній (відеореклама, реклама в пошті Gmail та інші)
- Масштабні рекламні кампанії в декількох джерелах паралельно
- Аналітика трафіку кампаній
- Звітність
Оптимальний
від 10000 грн.
- Налаштування систем веб-аналітики
- Розробка стратегії просування проекту
- Налаштування рекламних кампаній в пошуку і мережах
- Налаштування ретаргетингу
- Налаштування динамічного ретаргетінга
- Налаштування інших рекламних кампаній (відеореклама, реклама в пошті Gmail та інші)
- Аналітика трафіку кампаній
- Звітність
Мы пропонуємо
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Ви вибрали тариф "Базовий"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Ви вибрали тариф "Оптимальний"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами
Ви вибрали тариф "Профі"
Залиште заявку і ми скоро зв'яжемося з Вами

Залиште заявку прямо зараз