Згідно з дослідженнями, більше 90% відвідувачів залишають сайт, не здійснивши конверсію, а користувачі, що повернулися на сайт, здійснюють конверсії в 1,5-2 рази частіше, ніж нові. Бажаєте охопити потенційних клієнтів та переконати їх купити? Спробуйте ретаргетинг!
Нам довіряють
Навіщо потрібен ретаргетинг
Користувачі «кидають» кошик?
Часто користувачі залишають сайт, не оформивши замовлення. Причин може бути багато: від часу прийняття рішення про купівлю до бажання порівняти ваші ціни з цінами конкурентів. Ретаргетинг – один з найефективніших інструментів для боротьби з кинутими кошиками.
Ви бажаєте розповісти своїм покупцям про новинку?
У вас вже є покупці, і ви хочете запропонувати їм новинки чи анонсувати розпродаж? Ретаргетинг допоможе досягти цих цілей.
Ви бажаєте запропонувати знижку потенційним клієнтам?
Клієнт провів вдосталь часу на сайті, цікавився товарами та умовами доставки, але так і не купив? Можливо, його бентежить ціна. Запропонуйте йому знижку чи особливі умови сервісу. Це легко зробити за допомогою ретаргетингу.
Етапи роботи над проектом
1. Визначення бізнес-цілей проекту та КРІ
2. Формування портрету ЦА
3. Налаштування збору аудиторій
4. Налаштування рекламних кампаній і креативів
5. Запуск і первинна оптимізація
Перед початком робіт потрібно визначити, яких цілей необхідно досягти і як треба вимірювати ефективність рекламних кампаній. Відповідно до них можна сформувати ключові показники досягнення цілей – Key Performance Indicators. Серед КРІ можуть бути:
продажі;
заявки;
показники залученості;
охоплення користувачів;
дзвінки.
На підставі встановлених цілей формуємо портрет цільової аудиторії – сукупність характеристик, які описують специфіку та особливості покупців. На цьому етапі також визначаються аудиторії, які потрібно повертати на сайт. Можливі аудиторії для ретаргетингу:
кинуті кошики;
користувачі, що вже купували на сайті;
потенційні покупці;
користувачі, які повернулися;
користувачі, що подивилися огляд товару на каналі YouTube.
Для показу оголошень ретаргетингу лише потрібним користувачам слід налаштувати збір аудиторій цих користувачів. Аудиторії можна збирати різними способами, серед яких:
Аудиторії Google Analytics.
Аудиторії Google Ads.
Власні бази електронних пошт.
Користувачі каналу YouTube.
Користувачі з CRM системи.
Після настройки збору аудиторій слід виконати основні настройки аккаунта і рекламних кампаній, які допоможуть запобігти нецільові переходи на сайт і дозволять зробити рекламу вигідною і ефективною. Мова йде про такі налаштуваннях:
Геотаргетинг.
Бюджети і ставки.
Виняток майданчиків.
Налаштування охоплення.
Створення привабливих оголошень.
Аналіз і оптимізація первинної статистики дозволить вчасно зреагувати на зміни в кампаніях, підвищити ефективність оголошень, протестувати різні гіпотези. Серед основних робіт по первинній оптимізації можуть бути:
Веблайн - наші улюблені партнери. Це розумні, ввічливі, доброзичливі і професійні хлопці, які завжди готові прийти на допомогу. Ми починали з налаштування Facebook-реклами: саме Веблайн відповідає за те, щоб комерційні матеріали на нашому сайті отримували максимальне охоплення. Нещодавно почали працювати з ними також над пошуковою оптимізацією mc.today. Я ціную цю команду за чуйність, надійність та проактивність.
Висловлюю свою вдячність колективу та керівництву компанії Webline Promotion за маркетингову підтримку в розвитку сайту. За швидке та своєчасне прийняття рішень, а найголовніше правильних рішень на тих чи інших етапах просування нашого бренду в internet-просторі. Співробітництво з вами приємно здивувало та змінило мою думку щодо digital-агентств у цілому. Бажаю вам і в подальшому тримати таку ж марку, а також якомога більше цікавих проектів та задоволених клієнтів.
Керівник та співвласник видання mc.today Віра Черниш порадила мені Webline Promotion для налаштування реклами у соціальних мережах. Я дуже вдячна їй за цю рекомендацію! Наш досвід роботи з Webline Promotion – це задоволення професіоналізмом команди та результатами. Всі налаштування реклами в Facebook та Instagram, а також креатив рекламних оголошень робить для нас команда Webline. Особливо цінним для нас у роботі з Webline є проактивність команди, їхнє розуміння суті нашого бренду, дбайливе ставлення до нашого рекламного бюджету та фокус на результаті. Прозора та постійна комунікація з Анною Кіш і Єлизаветою Камчатною дозволяє оперативно приймати рішення, отримувати задоволення від процесу та разом радіти результатам. Все це надає відчуття єдиної маркетингової команди для нашого бренду. Це дуже круто! Аня, Ліза та вся команда Webline, дякую вам!
Шукав підрядника для реалізації КММ-просування дуже складного проекту (каркасно-тентові конструкції, вироби). Webline вразили своєю уважністю до проекту + одразу запропонували кілька варіантів реалізації. Завжди дослухалися до коригувань та зауважень. Також порадував дуже оперативний зв’язок з менеджером Лізою та керівником відділу РРС Ксенією. Будь-які питання вирішувалися дуже швидко та професійно. Сподіваюся на подальше продуктивне співробітництво! + треба спробувати ще ваші інші послуги ☺
Ми співпрацюємо з агентством Webline Promotion вже понад 2 роки, і варто зауважити, що дуже задоволені своїм вибором. З компанією Webline Promotion приємно працювати, оскільки ми знаємо, що всі задачі будуть виконані оперативно та якісно. Особлива подяка Анні та Єлизаветі за зв’язок 24/7 та творчий підхід до роботи.
Дякуємо Веблайну за чудово налагоджену роботу, професіоналізм співробітників та їхню незвичайну доброзичливість. З вами працюється легко та з задоволенням. За короткий час розрізнена інформація щодо просування сайту була зібрана воєдино, структурована, зафіксована у вигляді чітких ТЗ. Тепер залишається лише впроваджувати рекомендації.
- Налаштування систем веб-аналітики - Налаштування наскрізної веб-аналітики - Розробка стратегії просування проекту - Налаштування рекламних кампаній в пошуку і мережах - Налаштування ретаргетингу - Налаштування динамічного ретаргетінга - Налаштування інших рекламних кампаній (відеореклама, реклама в пошті Gmail та інші) - Масштабні рекламні кампанії в декількох джерелах паралельно - Аналітика трафіку кампаній - Звітність
- Налаштування систем веб-аналітики - Розробка стратегії просування проекту - Налаштування рекламних кампаній в пошуку і мережах - Налаштування ретаргетингу - Налаштування динамічного ретаргетінга - Налаштування інших рекламних кампаній (відеореклама, реклама в пошті Gmail та інші) - Аналітика трафіку кампаній - Звітність