Ліди та продажі відразу після запуску реклами на пошуку Google.
Отримати консультацію
Менеджер нашої компанії зв'яжеться з вами і відповість на всі питання
Нам довіряють
Навіщо вам потрібна пошукова реклама Google Ads
Для охоплення гарячої аудиторії
Залучаємо зацікавлену аудиторію покупців
Для формування попиту
Використовуємо запити цільової аудиторії для знайомства з новим продуктом
Для зростання впізнаваності бренду
Популяризуємо бренд та/або продукт
Етапи налаштування реклами Google Ads
1. Розробка стратегії
2. Визначення структури та налаштувань облікового запису
3. Інтеграція з аналітичними сервісами
4. Збір семантичного ядра
5. Створення оголошень і запуск реклами
Перш за все ми вивчаємо нішу, щоб розробити ефективну стратегію просування, сформувати портрети цільової аудиторії і зрозуміти її інтереси.
Далі систематизуємо зібрані дані і аналізуємо сайт, визначаємо канали залучення трафіку, встановлюємо метрики для оцінки ефективності кампанії.
Серед показників ефективності можуть бути:
- Продажі. - Ліди і звернення. - Охоплення і залученість. - Рентабельність інвестицій. - Вартість цільової дії.
Залежно від стратегії просування визначаємо структуру рекламного акаунта і його налаштування. Ми об'єднуємо групи оголошень в кампанії за категоріями, геолокацією, бюджетами та ін. Це дозволяє потрапляти точно в цільову аудиторію і ефективно управляти рекламним бюджетом, а також спрощує аналіз статистики.
Найважливіші налаштування рекламних кампаній:
- Географічний і часовий таргетинги. - Бюджет. - Стратегії призначення ставок. - Параметри-виключення.
Перед запуском контекстної реклами перевіряємо, чи правильно відображаються дані з сайту в системах аналітики, чи в потрібних чи місцях знаходяться коди лічильників, чи виставлені чи і чи коректно працюють цілі.
В аналітичних системах налаштовуємо:
- Цілі. - Списки ретаргетингу. - Фільтри. - Електронну торгівлю (для інтернет-магазинів). - Зв'язок з рекламними кабінетами. (в русской версии тоже ошибка)
Ми збираємо і групуємо фрази з тематики проекту, виділяємо мінус-слова, за якими реклами не буде (що автоматично знижує витрати на кампанію).
- Збір ключових фраз. - Збір мінус-слів. - Узгодження з клієнтом. - Групування запитів відповідно до структури.
Написання заголовків і текстів оголошень - трудомісткий процес, від якого залежить ефективність кампанії.
Після створення оголошень і перевірки всіх налаштувань запускаємо рекламу. Протягом 1-2 тижнів аналітичні системи збирають статистику, а потім ми оптимізуємо рекламні кампанії на основі цих даних.
Що можна зробити:
- Виключити неефективні місця розміщень. - Змінити тексти / заголовки оголошень. - Скоригувати таргетинги і ставки. - Призупинити неефективні елементи.
Переваги роботи з нами
Контроль
Відстеження прогресу в CRM Bitrix24 будь-коли.
Справедливість
Оплата за роботу фахівців, а не від бюджету кампаній.
Гнучкість
Використання ручних і автоматичних інструментів для досягнення якості нарівні з оперативністю змін.
Звітність
Моніторинг KPI в автоматизованому звіті на базі Google Data Studio.
Комунікація
Персональний менеджер проекту для оперативної комунікації та вирішення задач.
Масштабування
Надання рекомендацій щодо сайту і нових джерел трафіку для розвитку проекту.
Веблайн - наші улюблені партнери. Це розумні, ввічливі, доброзичливі і професійні хлопці, які завжди готові прийти на допомогу. Ми починали з налаштування Facebook-реклами: саме Веблайн відповідає за те, щоб комерційні матеріали на нашому сайті отримували максимальне охоплення. Нещодавно почали працювати з ними також над пошуковою оптимізацією mc.today. Я ціную цю команду за чуйність, надійність та проактивність.
Висловлюю свою вдячність колективу та керівництву компанії Webline Promotion за маркетингову підтримку в розвитку сайту. За швидке та своєчасне прийняття рішень, а найголовніше правильних рішень на тих чи інших етапах просування нашого бренду в internet-просторі. Співробітництво з вами приємно здивувало та змінило мою думку щодо digital-агентств у цілому. Бажаю вам і в подальшому тримати таку ж марку, а також якомога більше цікавих проектів та задоволених клієнтів.
Керівник та співвласник видання mc.today Віра Черниш порадила мені Webline Promotion для налаштування реклами у соціальних мережах. Я дуже вдячна їй за цю рекомендацію! Наш досвід роботи з Webline Promotion – це задоволення професіоналізмом команди та результатами. Всі налаштування реклами в Facebook та Instagram, а також креатив рекламних оголошень робить для нас команда Webline. Особливо цінним для нас у роботі з Webline є проактивність команди, їхнє розуміння суті нашого бренду, дбайливе ставлення до нашого рекламного бюджету та фокус на результаті. Прозора та постійна комунікація з Анною Кіш і Єлизаветою Камчатною дозволяє оперативно приймати рішення, отримувати задоволення від процесу та разом радіти результатам. Все це надає відчуття єдиної маркетингової команди для нашого бренду. Це дуже круто! Аня, Ліза та вся команда Webline, дякую вам!
Шукав підрядника для реалізації КММ-просування дуже складного проекту (каркасно-тентові конструкції, вироби). Webline вразили своєю уважністю до проекту + одразу запропонували кілька варіантів реалізації. Завжди дослухалися до коригувань та зауважень. Також порадував дуже оперативний зв’язок з менеджером Лізою та керівником відділу РРС Ксенією. Будь-які питання вирішувалися дуже швидко та професійно. Сподіваюся на подальше продуктивне співробітництво! + треба спробувати ще ваші інші послуги ☺
Ми співпрацюємо з агентством Webline Promotion вже понад 2 роки, і варто зауважити, що дуже задоволені своїм вибором. З компанією Webline Promotion приємно працювати, оскільки ми знаємо, що всі задачі будуть виконані оперативно та якісно. Особлива подяка Анні та Єлизаветі за зв’язок 24/7 та творчий підхід до роботи.
Дякуємо Веблайну за чудово налагоджену роботу, професіоналізм співробітників та їхню незвичайну доброзичливість. З вами працюється легко та з задоволенням. За короткий час розрізнена інформація щодо просування сайту була зібрана воєдино, структурована, зафіксована у вигляді чітких ТЗ. Тепер залишається лише впроваджувати рекомендації.