Пошукова реклама Google Ads

Ліди та продажі відразу після запуску реклами на пошуку Google.
Отримати консультацію
Менеджер нашої компанії зв'яжеться з вами і відповість на всі питання

Нам довіряють

Навіщо вам потрібна пошукова реклама Google Ads

Для охоплення гарячої аудиторії
Залучаємо зацікавлену аудиторію покупців
Для формування
попиту
Використовуємо запити цільової аудиторії для знайомства з новим продуктом
Для зростання впізнаваності бренду
Популяризуємо бренд та/або продукт

Етапи налаштування реклами Google Ads

1. Розробка стратегії
2. Визначення структури та налаштувань облікового запису
3. Інтеграція з аналітичними сервісами
4. Збір семантичного ядра
5. Створення оголошень і запуск реклами
Перш за все ми вивчаємо нішу, щоб розробити ефективну стратегію просування, сформувати портрети цільової аудиторії і зрозуміти її інтереси.

Далі систематизуємо зібрані дані і аналізуємо сайт, визначаємо канали залучення трафіку, встановлюємо метрики для оцінки ефективності кампанії.

Серед показників ефективності можуть бути:

- Продажі.
- Ліди і звернення.
- Охоплення і залученість.
- Рентабельність інвестицій.
- Вартість цільової дії.
Залежно від стратегії просування визначаємо структуру рекламного акаунта і його налаштування. Ми об'єднуємо групи оголошень в кампанії за категоріями, геолокацією, бюджетами та ін. Це дозволяє потрапляти точно в цільову аудиторію і ефективно управляти рекламним бюджетом, а також спрощує аналіз статистики.

Найважливіші налаштування рекламних кампаній:

- Географічний і часовий таргетинги.
- Бюджет.
- Стратегії призначення ставок.
- Параметри-виключення.
Перед запуском контекстної реклами перевіряємо, чи правильно відображаються дані з сайту в системах аналітики, чи в потрібних чи місцях знаходяться коди лічильників, чи виставлені чи і чи коректно працюють цілі.

В аналітичних системах налаштовуємо:

- Цілі.
- Списки ретаргетингу.
- Фільтри.
- Електронну торгівлю (для інтернет-магазинів).
- Зв'язок з рекламними кабінетами. (в русской версии тоже ошибка)
Ми збираємо і групуємо фрази з тематики проекту, виділяємо мінус-слова, за якими реклами не буде (що автоматично знижує витрати на кампанію).

- Збір ключових фраз.
- Збір мінус-слів.
- Узгодження з клієнтом.
- Групування запитів відповідно до структури.
Написання заголовків і текстів оголошень - трудомісткий процес, від якого залежить ефективність кампанії.

Після створення оголошень і перевірки всіх налаштувань запускаємо рекламу. Протягом 1-2 тижнів аналітичні системи збирають статистику, а потім ми оптимізуємо рекламні кампанії на основі цих даних.

Що можна зробити:

- Виключити неефективні місця розміщень.
- Змінити тексти / заголовки оголошень.
- Скоригувати таргетинги і ставки.
- Призупинити неефективні елементи.
Переваги роботи з нами
Контроль
Відстеження прогресу в CRM Bitrix24 будь-коли.
Справедливість
Оплата за роботу фахівців, а не від бюджету кампаній.
Гнучкість
Використання ручних і автоматичних інструментів для досягнення якості нарівні з оперативністю змін.
Звітність
Моніторинг KPI в автоматизованому звіті на базі Google Data Studio.
Комунікація
Персональний менеджер проекту для оперативної комунікації та вирішення задач.
Масштабування
Надання рекомендацій щодо сайту і нових джерел трафіку для розвитку проекту.

Наші дії

Консультація
з менеджером
Визначення цілей
і особливостей проекту
Аналіз і оцінка
проекту
Аудит і розробка
попередньої стратегії
Запуск проекту
і зростання бізнесу
Укладання договору
і початок співпраці

Інструменти пошукової реклами

Кейси по контекстній рекламі

Відгуки клієнтів

Мы пропонуємо
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Вы выбрали тариф "Small"
Оставьте заявку и мы скоро свяжемся с Вами
Вы выбрали тариф "Medium"
Оставьте заявку и мы скоро свяжемся с Вами
Вы выбрали тариф "Large"
Оставьте заявку и мы скоро свяжемся с Вами
Вы выбрали тариф "Эксклюзивный"
Оставьте заявку и мы скоро свяжемся с Вами
Залиште заявку прямо зараз