Це розміщення статичних або динамічних банерів, інтерактивних чи відеороликів на різноманітних сайтах та в результатах пошуку.
Нам довіряють
Навіщо вам потрібна медійна реклама
Бажаєте вивести на ринок новий продукт?
Медійно-банерна реклама дозволяє сформувати попит на нові продукти у користувачів, які раніше нічого про них не чули. Її основна функція – привернути увагу аудиторії за допомогою аудіо, відео чи графічних ефектів.
Потрібно заявити про себе великій ЦА?
Завдання медійної реклами полягає в максимальному охопленні цільової аудиторії. Зокрема тієї її частини, котра ще не зацікавлена у вашій пропозиції, тобто не шукає товар чи послугу в інтернеті.
Треба створити образ бренду чи торгової марки?
Краще рішення – замовити медійну рекламу. Від звичної контекстної реклами в мережах цей формат відрізняється великим охопленням аудиторії. За допомогою медійної реклами про вашу компанію дізнається багато потенційних клієнтів.
Етапи роботи над проектом
1. Визначення цільової аудиторії
2. Вибір варіантів таргетингу та визначення креативів
3. Налаштування рекламних кампаній
4. Тестування
5. Аналіз та корекція
У залежності від бізнес-завдань проекту встановлюємо цілі рекламних кампаній, формуємо портрет цільової аудиторії та стратегію досягнення. Цілі рекламних кампаній можуть бути наступними:
продажі;
зростання впізнаваності бренду;
зростання лояльності користувачів;
охоплення користувачів;
дзвінки та заявки.
Керуючись портретом цільової аудиторії, визначаємо потрібні таргетинги та відповідні формати оголошень. Варіантів таргетингу є багато, ось лише деякі з них:
демографічний таргетинг;
таргетинг за ключовими словами;
таргетинг за інтересами аудиторії;
таргетинг за тематиками сайтів;
таргетинг на обрані місця розміщення.
Створюємо та налаштовуємо рекламні кампанії в потрібних системах, формуємо банери (можливо, за участі дизайнера), інтегруємо з сервісами аналітики. Основні роботи з налаштування рекламних кампаній:
налаштування геотаргетингу, часового таргетингу та ротації оголошень;
призначення бюджетів та ставок;
створення оголошень, які продають;
виключення нецільових майданчиків.
Запускаємо кампанії на тестовий період для отримання первинної статистики. Першочергово звертаємо увагу на такі показники:
клікабельність оголошень та вартість кліка;
показники залученості на сайті;
конверсійність та вартість конверсії;
показники ефективності з огляду на майданчики.
Коригуємо стратегію, налаштування та запускаємо кампанії в повному обсязі. Під час первинної оптимізації можуть бути проведені наступні роботи:
Веблайн - наші улюблені партнери. Це розумні, ввічливі, доброзичливі і професійні хлопці, які завжди готові прийти на допомогу. Ми починали з налаштування Facebook-реклами: саме Веблайн відповідає за те, щоб комерційні матеріали на нашому сайті отримували максимальне охоплення. Нещодавно почали працювати з ними також над пошуковою оптимізацією mc.today. Я ціную цю команду за чуйність, надійність та проактивність.
Висловлюю свою вдячність колективу та керівництву компанії Webline Promotion за маркетингову підтримку в розвитку сайту. За швидке та своєчасне прийняття рішень, а найголовніше правильних рішень на тих чи інших етапах просування нашого бренду в internet-просторі. Співробітництво з вами приємно здивувало та змінило мою думку щодо digital-агентств у цілому. Бажаю вам і в подальшому тримати таку ж марку, а також якомога більше цікавих проектів та задоволених клієнтів.
Керівник та співвласник видання mc.today Віра Черниш порадила мені Webline Promotion для налаштування реклами у соціальних мережах. Я дуже вдячна їй за цю рекомендацію! Наш досвід роботи з Webline Promotion – це задоволення професіоналізмом команди та результатами. Всі налаштування реклами в Facebook та Instagram, а також креатив рекламних оголошень робить для нас команда Webline. Особливо цінним для нас у роботі з Webline є проактивність команди, їхнє розуміння суті нашого бренду, дбайливе ставлення до нашого рекламного бюджету та фокус на результаті. Прозора та постійна комунікація з Анною Кіш і Єлизаветою Камчатною дозволяє оперативно приймати рішення, отримувати задоволення від процесу та разом радіти результатам. Все це надає відчуття єдиної маркетингової команди для нашого бренду. Це дуже круто! Аня, Ліза та вся команда Webline, дякую вам!
Шукав підрядника для реалізації КММ-просування дуже складного проекту (каркасно-тентові конструкції, вироби). Webline вразили своєю уважністю до проекту + одразу запропонували кілька варіантів реалізації. Завжди дослухалися до коригувань та зауважень. Також порадував дуже оперативний зв’язок з менеджером Лізою та керівником відділу РРС Ксенією. Будь-які питання вирішувалися дуже швидко та професійно. Сподіваюся на подальше продуктивне співробітництво! + треба спробувати ще ваші інші послуги ☺
Ми співпрацюємо з агентством Webline Promotion вже понад 2 роки, і варто зауважити, що дуже задоволені своїм вибором. З компанією Webline Promotion приємно працювати, оскільки ми знаємо, що всі задачі будуть виконані оперативно та якісно. Особлива подяка Анні та Єлизаветі за зв’язок 24/7 та творчий підхід до роботи.
Дякуємо Веблайну за чудово налагоджену роботу, професіоналізм співробітників та їхню незвичайну доброзичливість. З вами працюється легко та з задоволенням. За короткий час розрізнена інформація щодо просування сайту була зібрана воєдино, структурована, зафіксована у вигляді чітких ТЗ. Тепер залишається лише впроваджувати рекомендації.
- Налаштування систем веб-аналітики - Налаштування наскрізної веб-аналітики - Розробка стратегії просування проекту - Налаштування рекламних кампаній в пошуку і мережах - Налаштування ретаргетингу - Налаштування динамічного ретаргетінга - Налаштування інших рекламних кампаній (відеореклама, реклама в пошті Gmail та інші) - Масштабні рекламні кампанії в декількох джерелах паралельно - Аналітика трафіку кампаній - Звітність
- Налаштування систем веб-аналітики - Розробка стратегії просування проекту - Налаштування рекламних кампаній в пошуку і мережах - Налаштування ретаргетингу - Налаштування динамічного ретаргетінга - Налаштування інших рекламних кампаній (відеореклама, реклама в пошті Gmail та інші) - Аналітика трафіку кампаній - Звітність