Налаштування реклами
Google Shopping

Запускаємо продажі товарів за допомогою торгових кампаній Google Shopping.
Отримати консультацію
Менеджер нашої компанії зв'яжеться з вами і відповість на всі питання

Нам довіряють

Навіщо вам потрібні торгові кампанії Google Shopping

Для продаж
Залучаємо зацікавлену аудиторію покупців з високою ймовірністю конверсії
Для рентабельної реклами
Нижча вартість переходу і вища конверсійність забезпечують високі показники рентабельності
Для охоплення покупців
Показ реклами в звичайному пошуку і в товарних оголошеннях збільшують охоплення, трафік і конверсії

Етапи налаштування торгових кампаній Google Shopping

1. Створення товарного фіда
2. Реєстрація та налаштування Google Merchant Center
3. Завантаження фіда і модерація
4. Налаштування рекламної кампанії
5. Налаштування аналітики
Товарний фід - опис критеріїв товару за заданими атрибутам (наприклад, опис товару, його ціна, посилання на картку товару (в русской версии тоже опечатка!), зображення). Від якості опрацювання товарного фіда безпосередньо залежить результативність рекламних кампаній. Способів створення товарних фідів кілька:

- Ручний;
- Content API;
- Вивантаження з адмінки;
- Автоматичне формування на підставі мікророзмітки.
Для запуску товарної реклами обов'язкове налаштування Google Merchant Center. Для цього потрібно:

- Зареєструвати акаунт Google Merchant Center;
- Підтвердити права на сайт;
- Зв'язати акаунти;
- Налаштувати параметри доставки;
- Активувати цільові програми.

Завантаження фіда зазвичай не викликає ніяких складнощів, однак під час його модерації можуть з'явитися помилки в деяких товарах або ж може відбутися блокування облікового запису. Розблокувати акаунт можливо, однак, щоб уникнути його блокування, перед завантаженням фіда переконайтеся, що виконані умови:


- кошик і оформлення замовлення працюють стабільно без збоїв;

- є інформація про доставку та оплату;

- є інформація про повернення товарів;

- сайт використовує безпечний протокол;

- є можливість кур'єрської доставки до дверей;

- є онлайн-оплата.

Важливий момент під час налаштування торгової кампанії Google Shopping - вибір коректної структури кампанії. Весь товарний фід необхідно розділити на групи товарів таким чином, щоб це сприяло досягненню цілей, при цьому немає єдиного правильного вирішення цього завдання. Крім цього, під час налаштування кампанії ми вибираємо такі важливі параметри:

- Геотаргетинг;
- Час показів;
- Стратегія призначення ставок;
- Орієнтування на пристрої;
- Плейсмент реклами.
Аналітика показує, чи в правильному напрямку ми рухаємося. Рекламу аналізуємо за допомогою Google Analytics. Перед запуском товарної реклами Google Shopping перевіряємо, чи правильно відображаються дані з сайту в системах аналітики, чи в потрібних чи місцях знаходяться коди лічильників, чи виставлені чи та чи коректно працюють цілі.

В аналітичних системах налаштовуємо:

- Цілі;
- Списки ретаргетингу;
- Фільтри;
- Електронну торгівлю (для інтернет-магазинів);
- Зв'язок з рекламним кабінетом.
Переваги роботи з нами
Контроль
Відстеження прогресу в CRM Bitrix24 будь-коли.
Справедливість
Оплата за роботу фахівців, а не від бюджету кампаній.
Гнучкість
Використання ручних і автоматичних інструментів для досягнення якості нарівні з оперативністю змін.
Звітність
Моніторинг KPI в автоматизованому звіті на базі Google Data Studio.
Комунікація
Персональний менеджер проекту для оперативної комунікації та вирішення задач.
Масштабування
Надання рекомендацій щодо сайту і нових джерел трафіку для розвитку проекту.

Наші дії

Консультація
з менеджером
Визначення цілей
і особливостей проекту
Аналіз і оцінка
проекту
Аудит і розробка
попередньої стратегії
Запуск проекту
і зростання бізнесу
Укладання договору
і початок співпраці

Інструменти Google Shopping

Кейси

Відгуки клієнтів

Мы пропонуємо

Вартість Google Shopping

500 грн./год.
Мінімальний бюджет — 6000 грн.

Ціна торгових кампаній складається з вартості робіт команди проекту, а також рекламного бюджету для системи Google Ads. У деяких випадках можуть знадобитися додаткові витрати на формування товарного фіда силами розробників.

Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Вы выбрали тариф "Small"
Оставьте заявку и мы скоро свяжемся с Вами
Вы выбрали тариф "Medium"
Оставьте заявку и мы скоро свяжемся с Вами
Вы выбрали тариф "Large"
Оставьте заявку и мы скоро свяжемся с Вами
Вы выбрали тариф "Эксклюзивный"
Оставьте заявку и мы скоро свяжемся с Вами
Залиште заявку прямо зараз