Запуск продажів за допомогою прайс-агрегаторів: hotline, price, pn, nadavi і маркетплейсов: rozetka, allo, kasta та інші.
Отримати консультацію
Менеджер нашої компанії зв'яжеться з вами і відповість на всі питання
Нам довіряють
Навіщо вам потрібна реклама на прайс-агрегаторах
Для охоплення гарячої аудиторії
Залучаємо зацікавлену аудиторію покупців, які вже хочуть купити товар
Для створення свого магазину
Якщо у вас немає свого сайту, ви можете використовувати ресурси маркетплейса для вирішення цього завдання.
Для зростання впізнаваності бренду
Популяризація бренду та/або продукту
Етапи налаштування реклами на прайс-агрегаторах
1. Розробка стратегії
2. Формування товарного фіда
3. Налаштування кабінетів
В першу чергу слід вибрати, на яких прайс-агрегаторах або маркетплейсах доцільно показуватися. Вибір майданчика залежить від цілей і специфіки товарів компанії.
Далі встановлюємо метрики для оцінки ефективності кампанії.
Серед показників ефективності можуть бути:
- Продажі. - Ліди і звернення. - Охоплення і залученість. - Рентабельність інвестицій. - Вартість цільової дії.
Розміщення на прайс-агрегаторах або маркетплейсах завжди передбачає наявність товарного фіда - вивантаження товарів з сайту з їхніми характеристиками і параметрами. Вивантаження товарів здійснюється в деяких форматах і може бути реалізовано ручним, автоматичним способом або ресурсом розробки. Важливо також розмітити посилання UTM-мітками, щоб аналізувати ефективність кампаній в системах аналітики.
Заповнення анкети, налаштування кабінету та ставок - всі ці дії важливі і необхідні для коректної та ефективної роботи прайс-агрегаторів і маркетплейсів.
Переваги роботи з нами
Контроль
Відстеження прогресу в CRM Bitrix24 будь-коли.
Справедливість
Оплата за роботу фахівців, а не від бюджету кампаній.
Гнучкість
Використання ручних і автоматичних інструментів для досягнення якості нарівні з оперативністю змін.
Звітність
Моніторинг KPI в автоматизованому звіті на базі Google Data Studio.
Комунікація
Персональний менеджер проекту для оперативної комунікації та вирішення задач.
Масштабування
Надання рекомендацій щодо сайту і нових джерел трафіку для розвитку проекту.
Веблайн - наші улюблені партнери. Це розумні, ввічливі, доброзичливі і професійні хлопці, які завжди готові прийти на допомогу. Ми починали з налаштування Facebook-реклами: саме Веблайн відповідає за те, щоб комерційні матеріали на нашому сайті отримували максимальне охоплення. Нещодавно почали працювати з ними також над пошуковою оптимізацією mc.today. Я ціную цю команду за чуйність, надійність та проактивність.
Висловлюю свою вдячність колективу та керівництву компанії Webline Promotion за маркетингову підтримку в розвитку сайту. За швидке та своєчасне прийняття рішень, а найголовніше правильних рішень на тих чи інших етапах просування нашого бренду в internet-просторі. Співробітництво з вами приємно здивувало та змінило мою думку щодо digital-агентств у цілому. Бажаю вам і в подальшому тримати таку ж марку, а також якомога більше цікавих проектів та задоволених клієнтів.
Керівник та співвласник видання mc.today Віра Черниш порадила мені Webline Promotion для налаштування реклами у соціальних мережах. Я дуже вдячна їй за цю рекомендацію! Наш досвід роботи з Webline Promotion – це задоволення професіоналізмом команди та результатами. Всі налаштування реклами в Facebook та Instagram, а також креатив рекламних оголошень робить для нас команда Webline. Особливо цінним для нас у роботі з Webline є проактивність команди, їхнє розуміння суті нашого бренду, дбайливе ставлення до нашого рекламного бюджету та фокус на результаті. Прозора та постійна комунікація з Анною Кіш і Єлизаветою Камчатною дозволяє оперативно приймати рішення, отримувати задоволення від процесу та разом радіти результатам. Все це надає відчуття єдиної маркетингової команди для нашого бренду. Це дуже круто! Аня, Ліза та вся команда Webline, дякую вам!
Шукав підрядника для реалізації КММ-просування дуже складного проекту (каркасно-тентові конструкції, вироби). Webline вразили своєю уважністю до проекту + одразу запропонували кілька варіантів реалізації. Завжди дослухалися до коригувань та зауважень. Також порадував дуже оперативний зв’язок з менеджером Лізою та керівником відділу РРС Ксенією. Будь-які питання вирішувалися дуже швидко та професійно. Сподіваюся на подальше продуктивне співробітництво! + треба спробувати ще ваші інші послуги ☺
Ми співпрацюємо з агентством Webline Promotion вже понад 2 роки, і варто зауважити, що дуже задоволені своїм вибором. З компанією Webline Promotion приємно працювати, оскільки ми знаємо, що всі задачі будуть виконані оперативно та якісно. Особлива подяка Анні та Єлизаветі за зв’язок 24/7 та творчий підхід до роботи.
Дякуємо Веблайну за чудово налагоджену роботу, професіоналізм співробітників та їхню незвичайну доброзичливість. З вами працюється легко та з задоволенням. За короткий час розрізнена інформація щодо просування сайту була зібрана воєдино, структурована, зафіксована у вигляді чітких ТЗ. Тепер залишається лише впроваджувати рекомендації.
Ціна налаштування розміщення на прайс-агрегаторах складається з вартості роботи фахівця, рекламного бюджету. Додатково можуть знадобитися кошти розробнику для формування товарного фіда.