Реклама на прайс-агрегаторах і маркетплейсах

Запуск продажів за допомогою прайс-агрегаторів: hotline, price, pn, nadavi і маркетплейсов: rozetka, allo, kasta та інші.
Отримати консультацію
Менеджер нашої компанії зв'яжеться з вами і відповість на всі питання

Нам довіряють

Навіщо вам потрібна реклама на прайс-агрегаторах

Для охоплення гарячої аудиторії
Залучаємо зацікавлену аудиторію покупців, які вже хочуть купити товар
Для створення свого магазину
Якщо у вас немає свого сайту, ви можете використовувати ресурси маркетплейса для вирішення цього завдання.
Для зростання впізнаваності бренду
Популяризація бренду та/або продукту

Етапи налаштування реклами на прайс-агрегаторах

1. Розробка стратегії
2. Формування товарного фіда
3. Налаштування кабінетів
В першу чергу слід вибрати, на яких прайс-агрегаторах або маркетплейсах доцільно показуватися. Вибір майданчика залежить від цілей і специфіки товарів компанії.

Далі встановлюємо метрики для оцінки ефективності кампанії.

Серед показників ефективності можуть бути:

- Продажі.
- Ліди і звернення.
- Охоплення і залученість.
- Рентабельність інвестицій.
- Вартість цільової дії.
Розміщення на прайс-агрегаторах або маркетплейсах завжди передбачає наявність товарного фіда - вивантаження товарів з сайту з їхніми характеристиками і параметрами. Вивантаження товарів здійснюється в деяких форматах і може бути реалізовано ручним, автоматичним способом або ресурсом розробки. Важливо також розмітити посилання UTM-мітками, щоб аналізувати ефективність кампаній в системах аналітики.
Заповнення анкети, налаштування кабінету та ставок - всі ці дії важливі і необхідні для коректної та ефективної роботи прайс-агрегаторів і маркетплейсів.
Переваги роботи з нами
Контроль
Відстеження прогресу в CRM Bitrix24 будь-коли.
Справедливість
Оплата за роботу фахівців, а не від бюджету кампаній.
Гнучкість
Використання ручних і автоматичних інструментів для досягнення якості нарівні з оперативністю змін.
Звітність
Моніторинг KPI в автоматизованому звіті на базі Google Data Studio.
Комунікація
Персональний менеджер проекту для оперативної комунікації та вирішення задач.
Масштабування
Надання рекомендацій щодо сайту і нових джерел трафіку для розвитку проекту.

Наші дії

Консультація
з менеджером
Визначення цілей
і особливостей проекту
Аналіз і оцінка
проекту
Аудит і розробка
попередньої стратегії
Запуск проекту
і зростання бізнесу
Укладання договору
і початок співпраці

Інструмент

Кейси

Відгуки клієнтів

Мы пропонуємо

Вартість

500 грн./год
Мінімальний бюджет — 6000 грн.

Ціна налаштування розміщення на прайс-агрегаторах складається з вартості роботи фахівця, рекламного бюджету. Додатково можуть знадобитися кошти розробнику для формування товарного фіда.

Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Залиште заявку
Наш менеджер відповість на всі ваші запитання
Вы выбрали тариф "Small"
Оставьте заявку и мы скоро свяжемся с Вами
Вы выбрали тариф "Medium"
Оставьте заявку и мы скоро свяжемся с Вами
Вы выбрали тариф "Large"
Оставьте заявку и мы скоро свяжемся с Вами
Вы выбрали тариф "Эксклюзивный"
Оставьте заявку и мы скоро свяжемся с Вами
Залиште заявку прямо зараз